beginnen in MBV Kampenhout

Hallo,

Ik rij zelf al een paar jaar electro touringwagen. Daar de meeste evenementen en circuits niet bij de deur liggen was ik al een aantal keer gaan kijken in Kampenhout. Daar vond ik een mooi parcours in een mooi park vlak bij mijn deur.

Toch zag ik relatief weinig activiteit op die plaats. Vandaar enkele vragen via dit forum.

Op welke dagen en uren wordt er daar gereden?
Is er plaats voor beginners en in welke klasse rijden die?
De associated b4 is blijkbaar de aangewezen wagen; waar is die te voordelig te koop? In de VS zijn ean aantal internetshops maar ik zou liever de spullen in Europa kopen.
Zijn er winkels in de buurt die een voorraad onderdelen hebben, of moet ik steeds een internetshop gebruiken?

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vragen. Offroad is helemaal nieuw voor mij.

mvg,
alwin

Ik zal je morgen uitgebreid beantwoorden, als je msn hebt mag je me alvast al eens toevoegen.

mvg,

Jeroen
(jeugdverantwoordelijke, MBV Kampenhout) zie dus maar dat je je jong genoeg voelt ;)

Jeroen on the resuce :)
btw, dan had je je als jeugdverantwoordelijke bij mij dan toch mispakt met mijn 39 jaar ;)

ff on topic. Jeroen zal je inderdaad zeker wegwijs kunnen maken.
Zelf zit ik ook vaak op een Belgisch Franstalig forum (als Lowie) (ben woonachtig onder Brussel, waar Walen meer en meer thuis zijn ;) ) en daar worden al eens vaker afspraken gemaakt wanneer er weer eens naar Kampenhout getrokken wordt.
Daarnaast, als je tijd hebt op zondag 1 juli moet je maar eens langskomen. Gegarandeerd veel volk want er wordt dan een BNK-wedstrijd gereden.

Daarnaast MOET je gewoon het weekend daarna eens binnenspringen want dan heeft er hét evenement van het jaar plaats, de GP met zo'n 160 internationale rijders. De GP loopt van vrijdag 6 tot zondag 8 juli.

Meer info vind je alleszins op www.mbv.be
Alleen jammer dat de site weer ff plat ligt en de webmaster op congé is. Wet van Murphy, heb ik het al horen noemen :D