Beginnen met bouw miss geico

Discussie in 'Beginners' gestart door Richard01, 31 jan 2021.

  1. Richard01

    Richard01

    Lid geworden:
    31 jan 2021
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Amsterdam
    Goedemorgen, ik zal me even voorstellen..ik ben richard 45 jaar jong en na 10 jaar rc auto’s nu een overstap naar de boten.
    Ik heb de tekeningen aangeschaft van een catamaran miss geico 1,50 mtr.
    Ik ben me nu aan het verdiepen in de aandrijving en mijn oog valt op een jet motor maar is dit mogelijk? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.. ga volgende week beginnen met de bouw waardoor ik van tevoren al rekening kan houden met eventuele aanpassingen.
     
  2. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.367
    Locatie:
    Woerden
    Hallo Richard, welkom op het modelbouwforum.
    Helaas heb je dit topic in het verkeerde forum geplaatst. Je wilt graag meer info en hulp bij de bouw van een boot maar dit is het forum voor model vliegtuigen. Er is een speciaal deel voor de botenbouwers en kapiteins. Daar zitten de mensen die je heel goed kunnen helpen. Vraag dus aan een moderator of hij je vraag wil verplaatsen naar het botenforum.
    Veel modelbouw plezier. :thumbsup:
     
  3. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.885
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Ik kan alvast een antwoord geven op de vraag, die wordt ook wel meeverhuisd.
    Maar 1 jet in een miss Geico gaat niet, dan zal je er 2 in moeten hangen want een jet moet altijd water aan kunnen zuigen.
    En ik denk dat de miss Geico teveel los komt om goed aan te kunnen blijven zuigen, er zitten steps in de romp om belletjes onder de romp te krijgen zodat ie minder weerstand heeft.
    Dus dan werkt een jet niet.
    Gewoon een goede hydrodrive erop, dat is een bewezen aandrijving.
    Te koop bij MHZ.

    GJ
     

Deel Deze Pagina