beginnen met DLG

heej,

Ik ben een scholier van 15 jaar oud. Ik ben altijd al bezig geweest met modelbouw, voornamelijk met electro en brandstof auto's.
Sinds ik op een modelvliegclub ben geweest (lang geleden) vond ik modelbouwvliegen al een zeer mooie tak van modelbouw. Laatst heb ik 2 dlg's zien vliegen en hoe het in z'n werk gaat. Nu ben ik er hellemaal weg van en wil ook dlg vliegen. Ik heb laatst een chuck gebouwd, maar nu wil ik een bestuurbaar model. Aangezien ik niet zo heel handig ben met zelfbouw en niet al te veel geduld heb, wil ik een arf model kopen. Op www.modelzweefvliegtuigen.nl zag ik 2 mooie modellen van valenta staan. De Apache en de Huron.

de huron

de apache

Ik zou graag willen weten welke jullie mij aanraden, en waarom. Verder wil ik weten wat je nog meer nodig
hebt dan 2 servo's, regelaar, ontvanger, zender, accu en lader? En weten jullie misschien wat er nog verder
gebouwd moet worden bij deze 2 vliegtuigen?
alvast bedankt voor jullie hulp,

mvg

Laatst bewerkt:
De regelaar kun je van je lijstje wegstrepen.
De twee modellen ken ik niet dus met die keuze kan ik je niet helpen.
Als je toch besluit zelf te bouwen.....zou ik de micro dlg draadjes eens lezen.
Het is echt in een avond of vijf gemaakt. misschien wil iemand je zelfs wel helpen.

Joren,

Je bent helemaal weg van DLG??? En je hebt zelf nog geen eens gevlogen?? Nhaaaa dat wordt wat als je straks zelf aan het gooien bent begonnen. Dan weet je helemaal niet meer van ophouden!!
Om eerlijk te zijn denk ik dat je met jou budget enorm veel plezier zult beleven met een Micro. Je houdt nog wat geld over op die manier want een Micro is voor 15 euro gebouwd en met het geld wat je overhoud kun je dan weer sparen voor je FullSize DLG.