Beginnen met een Whisper van conrad verstandig?

• Topicstarter Topicstarter Tschouten
  • Startdatum Startdatum
T

Tschouten

Guest
Hallo hallo,

Ik wil na 18 jaar dromen over een helicopter wil ik eindelijk beginnen met een modelbouwhelicopter. Ik heb nog geen ervaring naast spelcomputers (heli games op de playstation).

Ik heb een model op het oog van conrad. Het gaat om de whisper. Hij wordt compleet met remote geleverd.

http://www1.nl2.conrad.com/m/2000_2999/2200/2260/2267/226712_LB_00_FB.EPS.jpg

Hij kost € 269.00 en er zijn iig genoeg onderdelen te verkrijgen. Ik heb al goed gezocht op het forum om het een en ander te weten te komen. Ik weet dat het veel leerwerk kost om de heli onder controle te krijgen.
Doe ik verstandig met een Whisper? Of zeggen jullie, begin met een ...? Ik hoor het heel graag van jullie.

Groetjes Thijs Schouten

Ik heb al mijn eerste problemen met Conrad gehad. Ik had namelijk dit model gekregen voor mijn verjaardag (2 1/2 week geleden). Een probleem was echter dat de achterrotor defect was. En dit was het 2e model al. Van wie ik het had gekregen had al eerder problemen met het eerste model. Dit duurt nu al bijna 3 weken voordat ze ook maar iets doen of leveren. Ik krijg nu gelukkig mijn geld terug en ik ga even verder kijken.

Ik heb op eheli.nl de Smartech 10443AA Electric helicopter gezien. Ik lees wel dat dit niet een machine is waarmee je makkelijk kan beginnen. Wel zie ik veel assosoires en een trainingsgestel. Is het verstandig om deze te kopen? Of hebben jullie andere modellen (en hopelijk ook winkels) waar ik een goed model kan vinden?

Ik hoor het graag,

Thijs

Als je na die Aerohawk meer wil zou ik een picollo V2 met goede electronica en een goede zender kopen. Vooral een goede zender want die is bij ELKE heli handig.

laurens zei:
na die Aerohawk

:?
aerohawk?

Tschouten,