Ik zit nog een beetje te dubben eigenlijk.
Aan de ene kant lijkt circuit me wel leuk om tegen anderen te racen maar point is wel dat hier in de buurt (Rozenburg, Spijkenisse) volgens mij geen mogelijkheid is om te racen op circuit. Of weet iemand een circuit hier in de buurt ? (Rozenburg, Spijkenisse, Rotterdam)
Dat terwijl ik praktisch in mn achtertuin een stuk natuur als de landtong heb liggen. Als ik daar dan nog eens op uitgekeken raak kan ik zo naar Rockanje toe, ligt een strand en een hoop bos etc
Daarom hoopte ik op een rally wagen die met beiden overweg kan. Maar die kunnen natuurlijk weer minder hobbeltjes nemen (rough road zeg maar) Dus tja eigenlijk zit ik wel vast op de looks van de rally wagen maar eigenlijk kan ik beter meer richting de buggy gaan kijken denk ik vanwege de enorme natuur hiero.
Eigenlijk weet ik het gewoon nog niet, ik vind het zo irritant dat als ik een echte buggy neem dat dan het tourwagen deel meteen wegvalt. Liefst heb ik dus zo'n rally wagen die ik heel hoog op z'n wielen kan zetten (richting een buggy dus

) maar die ik ook weer omlaag kan doen om er mee te circuit rijden. Kortom ik wil eigenlijk the best of both worlds
Dan zit ik natuurlijk nog met het de keuze tussen electro en nitro.
Is het verschil in vermogen echt zo groot bij het optrekken van de wagens ?
Hoe makkelijk is het om een batterij te verwisselen ivm benzine bij te vullen ?
Wat is de max tijd die je uit een normale electro wagen haalt op ruig terrein met zeer goede accu ? Ik hoor steeds kwartier maar af en toe ook half uur. Als het verwisselen dan niet zo lang duurt en ze hebben echt een stuk meer power onderin zitten dan een nitro dan kies ik liever electro
Hoe slecht is vuile ondergrond voor nitro ivm electro met binnenkap ? Is er niet bv alleen een goede afschermende onderkap voor een nitro ?
Nou ja ik heb dus weer een heleboel vragen

Gelukkig ben ik pas half augustus jarig en duurt het dus nog even voor die wagen er is maar het is zoveel geld dat ik niet over 1 nacht ijs wil gaan

Allemaal (weer) bedankt tot nu toe