Ferdi zei:
(ik betrek dit allemaal een beetje naar scooters vandaar deze vraag)
Als een RC car het zelfde als een scooter is, had ik geen RC car
Ik heb pas een RC car gekocht en heb ik er zo over na gedacht:
2WD of 4WD: 2WD was bij mij al snel uitgesloten om dat het een wegliging van niets heeft bij een hooge snelhied(heb ik gehoord) dus ik ging voor 4wd.
brandstof of electro: het werd electro om dat ik dan geen afgelegen plek hoef te gaan zoeken vanwegen het geluid.
Offroad of Onraod: ik dacht, volgens mij ben ik die rondjes rijden op een parkeerplaats oid zo zat, offroad lijkt me wel wat.
Toen dacht ik... hmm als ik toch ofroad ga rijden doe ik dat in een bos oid, kan er dan meteen een dagje uit van maken, beetje chillen in het bos en af en toe een stukje rijden

dus buiten de bebouwde kom waar mensen geen last van me hebben, dan kan ik net zo goed brandstof nemen...
Dan hoef ik ook niet steeds naar huis of de accu van de auto leeg te trekken(zal wel niet zo snel gebeuren

).
Dus het is een Op nitro aangedreven 1:8 offroad geworden, een HPI Savage SS.
Mijn budget lag op ongeveer 300 a 400 euro, maar snel zag ik al in dat als ik daar voor een monster truck zou kopen dat hij niet naar mijn verwachtingen zou voldoen en het snel zat zou zijn, "goed koop is duur koop" want vroeg of laat als ik het erg leuk ga vinden zou ik toch over gaan naar een duure, dus dat heb ik maar meteen gedaan want als ik het niet meer leuk vind kan ik hem zo verkopen en heb ik mischien 100 a 200 verlies.
Een voorbeeld van een andere beginnende modelbouwer met ervaring van het kopen van een RC Car
En ik ben er meer als te vreden mee, terwijl ik twijvelde of ik het wel echt zo leuk zou gaan vinden voor dat geld
Om je een klein voorbeeld te geven.