Beginnen met RC heli.

Hallo,

Ik wil graag een rc heli aanschaffen.
Is m'n eerste en ben dus wat verkooppunten afgeweest, en heb natuurlijk al heel internet afgestruind.
Onderstaande heli wordt mij op dit moment aangeraden.
Schijnt in zijn categorie (fixed pitch electro ) een van de betere te zijn. €119.
Is er iemand bekend met deze heli?
Alle advies is welkom, of eventuele goede verkoopunten nieuw of 2e hands.

Nine Eagles Solo Pro 328 4ch 2,4ghz electro helicopter RTF

Ik hoor het graag.

hier gaan we weer ;)
Lees de draadjes en stickys eens door op het forum. Je vraag staat hier al honderd keer neergepent.. ;)

Laatst bewerkt:
Hi, ik heb zelf een Walkera heli, is iets groter dan het type dat jij aangeeft.
Je kunt hiermee echter alleen bij windstil weer buiten vliegen en dan is het nog leuk ook wanneer je het toestelletje onder controle hebt.
Wel even nagaan bij wat je ook koopt of er voldoende onderdelen verkrijgbaar zijn !
Succes Ko;)

Hey Jelleee...

Fijn dat je even de tijd neemt om mee te denken.
Aan dit soort antwoorden heb ik tenminste iets???!?

Groeten,

Je vraag staat hier al zoveel neergeschreven.. Moeten wij voor elke beginner alles opnieuw gaan uitschrijven?

Als je een beetje rondzoekt dan vind je direct een hele hoop info over je vraag..

+1:D

gewoon even inlezen. wel het internet afgestruind maar niet het forum?

solo pro is goed, waarom moet je maar even verder zoeken op het forum.

Je vraag staat hier al zoveel neergeschreven.. Moeten wij voor elke beginner alles opnieuw gaan uitschrijven?(QUOTE)

Hallo Jelleeee,jij MOET niks hee.Als je geen zin hebt om uitleg te geven reageer dan niet.

En hallo Rob,de helicopter die jij aangeeft is een prima beginners helicopter.

Gr Raymond

Laatst bewerkt:
Je vraag staat hier al zoveel neergeschreven.. Moeten wij voor elke beginner alles opnieuw gaan uitschrijven?(QUOTE)

Hallo Jelleeee,jij MOET niks hee.Als je geen zin hebt om uitleg te geven reageer dan niet.

En hallo Rob,de helicopter die jij aangeeft is een prima beginners helicopter.

Gr Raymond

Thanks.. was voor mij inderdaad een bevestiging dat ik iets aanschaf waar ik wat aan heb.

Groeten en bedankt.

Thanks.. was voor mij inderdaad een bevestiging dat ik iets aanschaf waar ik wat aan heb.

Groeten en bedankt.

Mijn broer heeft deze ook,vandaar dat ik durf beweren dat dit een fijn toestel is dat ook lekker buiten kan als er heel weinig wind is.Kan dan zelfs behoorlijk snel gaan.Als je deze aanschaft moet je kijken op de swachplaat,daar staan 4 armpjes met een bolletje op .Normaal gezien staan de korte armpjes aangesloten,maar voor snellere reactie en voor buiten is het beter om de lange armpjes te gebruiken.
Wel oppassen bij het wisselen dat je niets afbreekt.
Hopelijk ben ik een beetje duidelijk met mijn uitleg.;)

Gr Raymond

Ik heb deze ook, je kan er mee buiten vliegen maar met heeeeel weinig wind of geen wind. Ik krijg nog een zwaardere flybar, kijken hoe dat is.

... Aan dit soort antwoorden heb ik tenminste iets???!? ...
Zeer zeker heb je iets aan Jelle's antwoord, je weet daardoor nu dat je niet voor Jan L*l zult zoeken EN je weet dat je de informatie dan meteen bij de hand hebt. Zoek 's op merk/type van de heli die je op het oog hebt, dan krijg je meteen goede/slechte ervaringen te zien. En als het goed is, meer reacties dan je in dit ene draadje zult krijgen. Niks over de betreffende heli te vinden? Dan ook niet kopen.

Het lezen van de sticky/belangrijk discussies vastgepind bovenaan in de relevante subfora zal jou, en de deskundologen hier, veel vragen en een paar crashes besparen. EN je hebt meteen antwoord op vragen waarvan je pas na een crash weet dat je ze had moeten stellen. Een forum met paar duizend keer dezelfde info heeft niet veel waarde, info compact gegroepeerd in een paar draadjes is veeeeeel efficiënter en effectiever.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou een walkera HM-UFLY niet wat voor je zijn?
Ik ken veel gasten die ermee hebben leren vliegen en daarna zijn overgestapt naar een 450 size CP heli.
De Walkera HM-UFLY is zeker niet een heli waarmee je binnen een korte tijd de sterren van de hemel vliegt.
Maar eenmaal goed onder controle kun je daarnaast feitelijk elke andere heli vliegen.
Daar sta ik voor garant!!
Vr Gr E

Zeer zeker heb je iets aan Jelle's antwoord, je weet daardoor nu dat je niet voor Jan L*l zult zoeken EN je weet dat je de informatie dan meteen bij de hand hebt. Zoek 's op merk/type van de heli die je op het oog hebt, dan krijg je meteen goede/slechte ervaringen te zien. En als het goed is, meer reacties dan je in dit ene draadje zult krijgen. Niks over de betreffende heli te vinden? Dan ook niet kopen.

Het lezen van de sticky/belangrijk discussies vastgepind bovenaan in de relevante subfora zal jou, en de deskundologen hier, veel vragen en een paar crashes besparen. EN je hebt meteen antwoord op vragen waarvan je pas na een crash weet dat je ze had moeten stellen. Een forum met paar duizend keer dezelfde info heeft niet veel waarde, info compact gegroepeerd in een paar draadjes is veeeeeel efficiënter en effectiever.

Hoi Ron,

Dit is inderdaad een normale uitleg ipv het autoriaire antwoord van Jelle.

Groeten,

Rob

Laatst bewerkt door een moderator:
Back