beginnend airbrush

hallo

nu ik zelf mijn kappen kan trekken wil ik ze natuurlijk ook mooi maken.
Nu dacht ik aan airbrush.
ik kan zeer goed teken (tekenschool) maar airbrushen is toch iets anders verneem ik.
Nu wou ik van de experts weten wat te doen
ofwel Revell Airbrush-set "starter Class" - Conrad - modelbouw airbrush sets, modelbouw verf, modelbouw, modelbouw lak toebehoren en kijken of het me ligt.
ofwel Airbrush-set Compleet Standard - Conrad - modelbouw airbrush sets, modelbouw verf, modelbouw, modelbouw lak toebehoren deze
ofwel deze Profi Airbrush Set - Conrad - modelbouw airbrush sets, modelbouw verf, modelbouw, modelbouw lak toebehoren

wat denken jullie om mee te starten en te kijken of het me ook ligt.
Natuurlijk kan ik ook pro sets verkrijgen aan 3a400€ maar als het dan niet mijn ding is.
Of er moet nog iemand een goede set liggen hebben in de verkoop.....
Dus maw wat raden jullie me aan........;;

mvg gianni

niemand?

ik zal mijn vraag anders stellen,om te kijken of airbrush me lukt welke set raden jullie aan?
Ik heb al wat gegoogeld en die duitse set heeft blijkbaar ook pro en contra's dus nu weet ik het al helemaal niet

mvg gianni

Als je in "de spuitcabine" zoekt, vind je veel info voor beginners. Om te kijken of het wat voor je is, zou ik eerst een cursus volgen. Hoef je niks te kopen, leer je meteen de basis vaardigheden (altijd makkelijk!) en kun je je in alle rust laten adviseren over de "do's and do'nts" en welk materiaal te gebruiken voor jouw specificieke toepassing.

Hallo;
Waarom zoek je niet eens op google naar Black Bull Airbrush?
Daar is meer dan genoeg keuze van alles airbrush materialen voor een goede prijs.
Zelf gebruik ik ze ook,nog nooit geen problemen mee ondervonden.
En heb daar(nog) geen aandelen hoor.

Groetjes

Marc

De Badger 150 is een aanrader voor te beginnen en ook aantrekkelijk in prijs wel een fijne naald bijbestellen
En een cursus doen voor kappen is niet snel nodig gewoon beginnen met uitproberen op een A4 papier oefening baart kunst de voorkant van cd doosjes kun je ook goed op proberen.

Back