beginnende electro vlieger

• Topicstarter Topicstarter patrickracing
  • Startdatum Startdatum
P

patrickracing

Guest
hallo,

ik wil graag beginnen met electro vliegen

nu had ik deze zien staan:
http://www.kadoshop.nu/products.php?sectionid=1&catid=2&subcatid=3&productid=268&goproduct=1
de prijs vald wel mee
maar is het ook makkelijk bestuurbaar voor een beginner ?

thumb.php

zoek eens op easystar

Dan kan je daarna zelf beslissen :lol:

die is gelijk een stuk duurder
en die ik daar gezien had ik lekker goedkoop

dat vliegtuig is meer klasse speelgoed, als je het serieus overweegt en denkt dat je het door wilt zetten ozu ik echt de easystar nemen...

wel een goede winkel .
die zet erbij dat je hulp moet gaan zoeken bij een club .
dat zie je ook niet vaak
groeten wiebe

wiebe zei:
wel een goede winkel .
die zet erbij dat je hulp moet gaan zoeken bij een club .
......

Alleen de meeste clubs "zien je aankomen" met zo'n speelgoedding....(mooi niet dus :nooo: )

Grootekans dat het nog 27Mc RC apparatuur is ook.....dat is ook niet echt populair binnen vliegclubs.... :nooo:

Alleen "aanklooien" met een dergelijk vliegtuigje geeft teleurstelling, binnen drie vluchtjes van 30 seconden total-loss (als je geluk hebt, anders nog sneller)....weg-geld.... :cry:

Als je heel goedkoop elecro wil vliegen kan je beter een X-Twin kopen. Daarvan weet je tenmiste dat hij vliegt. (leren vliegen doe je er niet mee, maar dat gaat met zo'n speelgoed ding ook niet.

Die X-Twin (dubbeldekker) is veel lol voor weinig geld.

Echt waar, ga naar een vliegclub! de 1e stap is ff moeilijk, maar als je er bent willen ze je er wel mee helpen :wink: Je krijgt er vast wel adviezen over je 1e vliegtuig en mischien mag je wel een keer de sticks "aanraken"

succes met je keuze!

Back