Beginner advies nodig, ik wil een buggy gaan kopen.

• Topicstarter Topicstarter Kelleg
  • Startdatum Startdatum
Online bestellen bij een winkel in de buurt ;)

winkels hebben ook best wel sterke NIEUWE rtr buggys rond de 2 a 300 euro .

Als je modellen wilt bekijken zou je eens bij PK kunnen gaan kijken..
Die hebben echt bijna elk model in de winkel staan. Als je daar iets ziet wat je bevalt kun je meteen info inwinnen erover..

Ik heb zelf ook een reely. De rex-x deze is precies het zelfde als de air attack 4wd volgens mij. De auto bevalt eigenlijk best goed. Er is nog nooit wat gebroken ofzow terwijl hij wel al wat klappen heeft gekend. Een keertje iets dolgedraait maar dat was mijn eign schuld. De motor heeft het bij mij niet lang gedaan. Dit komt omdat ik hem niet goed heb laten inlopen.( kwam ik later achter). Motor is een force en die vind je op veel auto's. Wat roelof zegt is wel waar. Je kan niet naar conrad voor advies. Onderdelen kun je wel goed bestellen. Bij conrad kan ik elk onderdeel van mn auto krijgen.

Een winkel die echt helpt met afstellen en reparatie en ook nog goedkoop is is Rc auto shop in putten.
Zou je even kunnen bellen wat ze hebben eventueel ook 2e handsje.

Het grote nadeel van conrad is, dat je voor reely alleen bij hun kunt bestellen.
Hebben ze een onderdeel niet, dan is het gelijk afgelopen.....alhoewel ik een model heb van hun, die al meer dan 10 jaar oud is en er nog steeds gewoon onderdelen te bestellen zijn.

Hallo ik heb een vraagje over de air attack. Dit is geen bouwpakket toch? In de zin van moet je deze helemaal vanaf begin aan opbouwen? Dit zoek ik namelijk wel iemand goede suggesties?

Back