Beginner: AEROHAWK C ontvangen ---> assemblage

• Topicstarter Topicstarter mikemyday
  • Startdatum Startdatum
Ik heb even zitten proberen met weerstandjes: met een weerstand in de plaats van de potmeter werkt de gyro wel (alleen de reactie is veel te klein). Het probleem was dus inderdaad een kapotte potmeter. Maar nogsteeds, waar haal ik zo'n micro potmetertje??

Ja hoor het is gelukt, de aerohawk cdrom brushless en lipo vliegt :D
Weliswaar nog zonder gyro (en daardoor behoorlijk moeilijk) maar hij vlieg wel en ik kan hem hoveren :P En landen op de bank lukt nu ook.
Vliegklaar gewicht is nu 232 gram (daar komt binnenkort nog 5 gram gyro bij)
Vliegtijd met etech 1250 2s is bijna een half uur (!)
Zoals ik als zei hoveren bij halfgas dus power te over.
Ik heb trouwens zonet de stang die de paddels verbind (kmoet de termen nog leren) vervangen door een koolstof exemplaar wat veel stijver is dan wat er eerst op zat (een of ander wit materiaal)
Ik zal nog even proberen foto en filmpje maken en ze hier te posten.

De binnekant:
aerohawkvanbinnen.jpg

En een filmpje van vliegen in de achtertuin, let niet op de 'verbogen bladen' het filmpje is gemaakt met een nogal simpele camera :roll:

Filmpje (6,9 mb)

Thx
Ja, filmpje is zonder gyro. Ik wil gaan voor de gws pg-03 micro gyro, vooral omdat deze goedkoop is, en ijsbrand hem met succes gebruikt in z'n piccolo maar bij acw is ie uitverkocht :(
Weet iemand nog een ander goedkoop adres voor deze of andere gyro's?

De gws pg-03 gyro kost bij acw $41. De Ikarus mini gyro bij hobbydeals is inderdaad ook wel en alternatief, maar duurder met €50, en ook een stuk zwaarder dan de pg-03 (5 gram) met 14 gram.

Back