Beginner die van de auto gebeuren komt en wil gaan beginnen met heli's

Krijg hem morgen binnen!!!

Nog tips? Heb mezelf al wel voorgenomen om eerst op de pc te oefenen voordat ik real life ga vliegen:D

Krijg hem morgen binnen!!!

Nog tips? Heb mezelf al wel voorgenomen om eerst op de pc te oefenen voordat ik real life ga vliegen:D

Ja, trainingskit eronder en nog niet gaan vliegen, maar alleen nog gaan hoveren.

Pas als je op de simulator rondjes kunt vliegen, zou ik dat nadat je kunt hoveren met je honey bee FP in het echt proberen.

Het is echt zaak rustig aan te doen, want de eerste de beste keer dat je jezelf overschat zul je gaan crashen.

Kan ik eigenlijk op mijn heli 4mm goudpluggen solderen? Op mijn auto's heb ik namelijk allemaal goudpluggen zitten.

ps. ik weet eigenlijk niet waarom niet, maar misschien weet iemand anders dat wel;););)

Niet overmoedig worden en denken: Mwaaa, dat kan ik wel. wat echt waar, 99 procent van de tijd denk je naderhand: Mwaa, dat gaat geld kosten...

Quasti: FP's zijn beter bestand tegen crashes dan CP, ook crashen ze goedkoper door minder onderdelen. een FP heeft ook nog een veel lagere headspeed, waardoor als die crasht, er minder moment zal zijn op alle onderdelen.

Quasti: FP's zijn beter bestand tegen crashes dan CP, ook crashen ze goedkoper door minder onderdelen. een FP heeft ook nog een veel lagere headspeed, waardoor als die crasht, er minder moment zal zijn op alle onderdelen.

Enige verschil is dat je MINDER onderdelen hoeft te repareren. Algemene schade is echt vrijwel hetzelfde. Als je op z'n zijkant klapt, zullen beide typen helicopters kunnen beschadigen. Dat is wat ik bedoelde.

Daarbij kan van een CP eerder verwacht worden over hoogwaardigere materialen te beschikken, die een klap beter zullen weerstaan.

En nog even een vraagje:

Ik heb wat stuk gevlogen (iets te schuin en toen... crack) maar ik heb er niet echt handige schroevendraaiers voor. Iemand tips van een leuk (Niet al te duur:rolleyes:) setje? Of heeft iemand suggesties voor een goede Philips schroevendraaier?

Edit: misschien iemand ervaring met deze set: http://www.v-nix.nl/31-in-1-schroevendraaierset

Heeft die bijvoorbeeld een kleine Philips schroefdopje?

Laatst bewerkt:
Ok, nu ik even niet kan vliegen wil ik gaan oefenen op de sim.

Ik lees nu dat helisimrc beter is dan FMS.

Ik heb nu Helisimrc gedownload maar ik krijg de instellingen niet goed.
Weet iemand de instellingen van Helisimrc die met een esky controller goed werken?

De Esky zender gaat niet gemakkelijk werken met andere simulators denk ik. Althans bij mij had ik altijd problemen, ongeacht 4 kanaals of 6 kanaals, oud of nieuw.

In de meeste gevallen deed de rechter stick niet mee. :mad:

Je kunt beter wat meer investeren in een USB zender. Kost je ook geen batterijen om op de sim te vliegen.

Daarnaast is HeliSimRC niet substantieel beter dan FMS.

Het kost wat geld, maar verreweg de beste keuze voor niet belachelijk veel geld en inclusief USB zender is deze:

IKARUS eShop - easyFly3- Flugsimulator - Game Commander Version (jetzt Videoclip anschauen!) 

Back