Beginner: E-Sky Belt CP V2 2.4 Ghz Edition

• Topicstarter Topicstarter invain
  • Startdatum Startdatum
I

invain

Guest
Beste ModelBouwForummers!,

Ik heb een tijd met een co-axiale heli gevlogen ( E-Sky Lama V4 ) ik ben ongeveer een jaar geleden daarmee begonnen, nu wil ik graag een stap hoger naar Collective Pitch.

Ik heb gezien de volgende heli.

E-Sky Belt CP V2 2.4 Ghz Editie, Mode 2.

Is dit een goede helikopter om mee te beginnen ( CP? ) zo nee, welke heli raden jullie mij dan aan? ik wil graag een heli waar ik als beginner goed mee uit de voeten kan maar ook straks als ( gevorderde ).

Tevens zou ik willen weten of iemand van jullie een leuke vliegclub in de omgeving overijssel weet. ( Almelo en Omstreken ).

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,
inVain

hey
ik heb al veel goede dingen gehoord over de belt cp ;) het is en blijft natuurlijk een RTF heli he ;) ikzelf ben niet met de belt cp begonnen maar met een spirit fun van robbe. het is natuurlijk een makkelijk en goedkope manier om cp te leren vliegen. maar als ik opnieuw zou beginnen kocht ik me geen RTF meer. om de eenvoudige reden dat bv. een mini titan of een T-rex 450 wel iets duurder zijn maar veel stabieler en zuiverder vliegen dan een RTF model ;)

mvg
kenny

De belt cp van Esky is en heli die heel goedkoop aan te schaffen is.
als je echter dit forum erop naleest zijn er 100'en zoniet 1000'en klachten of vragen met mensen die er problemen van ondervinden.

Mijn goede raad : blijf van Esky af, niks dan problemen, meer afregelen en zorgen tov fun die je er kan mee beleven !

Spaar liever verder en investeer in een ander merk die zijn kwaliteit bewezen heeft.
Esky is in mijn ogen (ik spreek uit ondervinding) rommel die niet veel kost en waarmee je meer moeite dan plezier mee beleeft !

Back