beginner heeft hulp nodig regio eindhoven collectieve pitch

een goedemorgen allemaal ,

Ik heb een algemene vraag is er hier op de site iemand die in de buurt van eindhoven of valkenswaard woont die goed overweg kan met zijn of haar collectieve pitch heli . En zin en tijd heeft om mij dit te leren . Ik heb een auto ter beschikking dus mag ook iets verder zijn hoor. Vlieg met een kds 450c althans dat probeer ik :) heb wel al ongeveer een jaar fixed pitch gevlogen maar ervaar dit toch als een stuk moeilijker

mvg ronnie bagen

Laatst bewerkt:
een goedemorgen allemaal ,

Ik heb een algemene vraag is er hier op de site iemand die in de buurt van eindhoven of valkenswaard woont die goed overweg kan met zijn of haar collectieve pitch heli . En zin en tijd heeft om mij dit te leren . Ik heb een auto ter beschikking dus mag ook iets verder zijn hoor. Vlieg met een kds 450c althans dat probeer ik :) heb wel al ongeveer een jaar fixed pitch gevlogen maar ervaar dit toch als een stuk moeilijker

mvg ronnie bagen

Inderdaad, ga even langs een club, zelfs zonder lidmaatschap zullen ze je helpen. Onze club is wat ver voor je ben ik bang maar je bent welkom www.hcw-rc.nl

Verder mag ik je complimenteren. FP is een stuk lastiger te besturen dan CP. Na een goede uitleg en goede zender afstelling+heli afstelling zal je het dus niet meer als lastiger ervaren. :yes:

ja met de fixed pitch kon ik zowel binnen en buiten overweg denk ook dat het uit eindelijk wel makkelijker en beter te dirigeren is een collective maar blijf hangen bij de hoeveelheid instellingen .

Vroeger was leren heli-vliegen veeeel makkelijker, met een vijf-kanaals zender, pitch-> gas mixertje, niet verzuipen in instelling. Klaar, niks computer, niks gyro :mrgreen:

Back