beginner info

• Topicstarter Topicstarter jan westerop
  • Startdatum Startdatum
J

jan westerop

Guest
ik ben een beginnend truckbouwer en vraag mij af of er in de regio noordoostpolder iemand is die mij kan helpen om wat beslisingen te nemen omtrend model en die mij met wat raad terzijde kan staan.

ik denk dat je zelf het beste kan bepalen wat voor model je wil je kan daar in je keuze van meerdere dingen laten af hangen

ik heb persoonlijk voor een tamiya globe liner gekozen redenen :

bij ons bij de club rijden ze allemaal tamiya
wedico stijgt mn budget te boven
en de globe liner omdat ik dat een mooi model vond en het ook nog eens de enige was die nog niet rond reed bij de club waar ik bij zit helaas rijd dr nu in middels een 2de

dus ik zou zeggen bekijk je budget eens en als je bij een club zit kijk eens waar ze daar mee rijden en ga je eens orienteren naar welk model je erg aanstaat als je voor tamiya gaat weet ik nog een goede site waar het aanzienlijk wat geld scheelt met nederland heb ik mijn truck ook vandaan :

http://www.mbs-online.de/shop/index.php?VIDe=Start&lang=2

Bedankt voor je reactie
Inderdaad interesante site
Nu nog een mede bouwer bij mij in de buurt weten te vinden voor de nodige kennis

Groet
J.Westerop

Ens

ik weet niet hoeveel je op het moment al aan modelbouw doet maar als je al enigsinds bekend bent met modelbouw dan komt die kennis van zelf als je nog geen ervaring hebt dan kan het best handig zijn om je hobby te delen met anderen die dr veel van weten

maar wat ik je kan aanraden is ga eens op zoek naar een modelbouwclub in de buurt daar zitten vaak genoeg lui die graag hun hobby met je delen en je ook erg veel verder kunnen helpen ik zit zelf ook bij een club en het is altijd gezellig en je steekt altijd wel weer wat op van anderen en hun adviesen

Hallo Master of Disaster

Ben een beginner maar al jaar en dag geintereseerd in de minintruckers.
Bij mij in de buurt zit absoluut geen club waain mensen zitten die ook "iets" met trucks doen,helaas
Ik woon in de NOP (Zwolle eo)
Daarom ook mijn oproep

Groet

Jan Westerop

hallo jan

ja ik ben ook een tijd geleden begonnen met het bouwen van trucks nadat ik mijn mooie modelspoorbaan heb verkocht en de eerste truck via marktplaats heb aangeschaft dat was een ford aeromax met containertrailer met alles erop en eraan dat dacht ik toen. Maar ja dan heb je iets gekocht wat een ander heeft gemaakt evt nog wat aanpassen dat is het dan maar op den duur krijg je alleen maar meer drang om zelf iets te bouwen dus mijn eerste tamiya bouwdoos gekocht en bouwen maarja er komt nog zoveel meer bij : zender ontvanger rijregelaar etc etc maar door veel op internet te speuren en vooral op het forum kun je erg veel leren en hou je het betaalbaar. Kopen evt in het buitenland stukken goedkoper. :lol:
Als ik jou was kocht ik een truck van tamiya betaalbaar en de handleiding die tamiya er bij levert vind ik duidelijk.

Hallo Jan (?)

Bedankt voor je reacie,kan ik best wel wat mee
Ga ook nu voor een Tamiya truck naar deze uitleg.
Dat kopen in het buitenland gaat dat via internet of in een grotere stad in Duitsland?,weet jij eventuele (internet)adressen?
Misschien meld zich toch nog wel iemand op het forum bij mij in de buurt die de zelfde hobby heeft,lijkt mij wel leuk en kun je van elkaar leren.
Nogmaals bedankt voor je reactie

Jan

Ens

Back