Beginner met een Graupner MC14

• Topicstarter Topicstarter creaheavenup
  • Startdatum Startdatum
C

creaheavenup

Guest
Hallo Beste mensen,

Ik ben echt nog een leek in de Helisport en heb een MC14 met heli tweedehands gekocht. Nou wil ik graag een simulator kopen om het eerst te leren. Ik lees heel veel tussen de G3 Realflight en Reflex XTR. Welke raden jullie me aan? en zijn deze te koppelen aan mijn oude Graupner MC14?

Help please!!!

Zelf heb ik Reflex origineel en ik vind deze voor heli's gewoonweg het beste.
Realflight heb ik ook getest maar ik vond hem out of the box gewoon niet realistisch vliegen.
Nu schijnt het wel zo te zijn dat met tuning je een relaflight heli wel heel mooi kunt krijgen maar hier had ik zelf geen geduld voor.

Reflex is ook mooier om te zien en ik denk dat 80%-90% van de heli dudes jou Reflex zullen aanraden.

P.S.
Ik vind Aerofly Professional Deluxe ook nog mooier dan Realflight ;)

Oke Reflex dus, maar heb je ook nog ervaring met het aansluiten op een Graupner MC14 of voldoen de stekers die erbij geleverd worden?

Thanks voor je antwoord!

Als je Reflex besteld moet je aangeven wat voor zender je hebt.
Dan krijg je het juiste kabeltje meegeleverd. Realflight is ook erg mooi en die kun je zelfs met zender kopen.

Ok Thanks,

Heb je nog toevallig een cheapy adres waar ik hem zou kunnen bestellen cq. kopen?
En is er iemand van jullie die ervaring heeft met de Heavenup van Gensmantel? :P :?:

yihaaa

Ik heb eindelijk Reflex XTR. Deze kwam met een zender Graupner 4014 die omgebouwd is hiervoor, is er een verschil als ik hem zou aansluiten op mijn MC14??? weet iemand dat.
Ik vraag dit omdat de MC14 programeerbaar is en de 4014 niet. Ik weet niet of dat efect heeft op de software.

Thanks alvast voor jullie reactie

Back