hallo allen,
Karel hier !:n00b:
ik ben nieuw hier op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
sinds 2 werken ben ik de eigenaar van een 2de handse MJX T-40.
al met al ben ik er achter gekomen dat het lastig is om onderdelen etc. voor dit orgel te krijgen.
nu heb ik bij de Legianshop iig de rotorbladen kunnen bestellen aangezien deze echt naar de haaien waren.
nu ben ik echter nog op zoek naar een handleiding van dit ding.
kan iemand mij hier aan helpen ?
Daarnaast zou ik met iemand in contact willen komen welke ook een T-40 vliegt ( heeft gevlogen ) om eea duidelijk te krijgen qua besturing etc.
Ik hoor jullie al denken ....... "tssss, weer iemand die Chinese rommel heeft gekocht" maar ik zie dit als een opstart model naar meer. Het virus van het RC helicopter vliegen heeft me nu zwaar te pakken.
ik hoor / lees het graag
Karel hier !:n00b:
ik ben nieuw hier op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
sinds 2 werken ben ik de eigenaar van een 2de handse MJX T-40.
al met al ben ik er achter gekomen dat het lastig is om onderdelen etc. voor dit orgel te krijgen.
nu heb ik bij de Legianshop iig de rotorbladen kunnen bestellen aangezien deze echt naar de haaien waren.
nu ben ik echter nog op zoek naar een handleiding van dit ding.
kan iemand mij hier aan helpen ?
Daarnaast zou ik met iemand in contact willen komen welke ook een T-40 vliegt ( heeft gevlogen ) om eea duidelijk te krijgen qua besturing etc.
Ik hoor jullie al denken ....... "tssss, weer iemand die Chinese rommel heeft gekocht" maar ik zie dit als een opstart model naar meer. Het virus van het RC helicopter vliegen heeft me nu zwaar te pakken.
ik hoor / lees het graag