Beginner wil vliegtuig kopen

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Beste Kenners,

Ik ben dennis en wil graag een nieuw vliegtuigje komen.
Ik had deze gezien en leek me wat:

http://at.robbe-online.net/cgi-bin/...f6a27173e0dc121060e/Product/View/0&2D30444051

En dan in totaal 355 euro.

Is dit een redelijke prijs?

en Zit er ook granantie ofzo op als hij valt of beschadigd..

En moet je ook vlieglessen nemen? Ik heb wel ervaring met Flight Simulators en Bestuurbare autos...

En moet je hier nog veel aan bouwen op solderen of is het klik klik ??

Wie geeft mij raad en uitleg!?

B.V.D

GrtZ Dennis

(P.S Is dit bedrijf van mij dat 'ROBBE' Betrouwbaar en sturen zij het ook echt op?)

Dag Dennis,

Dit soort vragen komt regelmatig voor op het forum.
Om nou de mensen op dit forum steeds dezelfde dingen te laten vertellen wordt ook wat saai.
Wat ik je aanraad: lees de afdeling beginners eens helemaal door. Kijk eens in de afdeling foto/video/bouwverslagen voor wat plaatjes van bouwavonturen.

Als je dan nog vragen hebt, zul je gerust antwoord krijgen :-)

Gerben

Dennisjuh zei:
(P.S Is dit bedrijf van mij dat 'ROBBE' Betrouwbaar en sturen zij het ook echt op?)

Grijnss.. :lol: ;) Ik zou ook wel willen kunnen zeggen dat dat bedrijf "Robbe" van Mij is ;)

Marco.

robbe is een ban de grootste modelbouwfabrikanten, dus dat zit wel snor.

ik denk ook dat je met het toestel wat je aangeeft best een instap in de vliegwereld kan maken, de skysport 4 kan je daarna nog prima voor andere modellen gebruiken, nadeel is dat er geen modelgeheugen opzit om je trims te onthouden als je van modle wisselt, het is een heel basic zendertje, MAAR het voldoet.

wel zal zoals gewoonlijk de standaard motorisering wat aan de flauwe kant zijn, maar dat gedeelte laat ik aan een van de electro gurus over om te beoordelen.

Welkom Dennis,

Lees idderdaad alle draadjes maar eens door. Dan zie en leer je al een hele hoop.
Iets wat je dan ook vaker zult lezens is: Zoek eens een club op bij jou in de buurt en ga er eens kijken en praten. Zij zijn uiteindelijk degene die jou het vliegen moeten leren. Hun informatie is dus ook van belang.

Ik wens je veel succes met je start.

Specifieke vragen die je over houd kun je hier altijd stellen.

Mark

Beste Mensen,

Oke hartstikke bedankt!

Ik heb al een club hier in de buurt gevonden waar ik contact mee zal opnemen!

Groeten Dennis

Dennis neem contact op met modelvliegvereniging Aeria te Leeuwarden.
Zij kunnen je wel wegwijs maken.

Gr. Bert

Back