Ik ben pas nieuw bij het RC gebeuren ( vroeger in mn kinderjaren wel veel rc auto's e.d. gehad )
Ben nu eerst bezig met het heli vliegen onder de knie te krijgen, maar dit zie ik meer als 'n leuk tussenuitje en ff wat vliegen.
Vooral in het racen wil ik me gaan verdiepen. Dit heeft me sinds kleins af aan eigenlijk getrokken.
Nu heb ik een paar vragen natuurlijk :
- Ik wil op een indoor-baan gaan racen, omdat ik uiteindelijk ook met echte races wil mee gaan doen. Zijn er banen in Zuid-Limburg?
- Wat voor een auto is aan te raden? ( een waar ik dus goed aan kan wennen, maar ook flink mee kan racen als ik wat gevorderd ben en hem dus niet meteen van de hand moet doen )
- wat is beter?, ik heb veel RTR's gezien, maar ook bouwkits
- ik wil er natuurlijk ook soms buiten even wat mee kunnen crossen( op n parkeerplaats ofzo ), dan zullen er toch gewoon andere bandjes op moeten en niks extra's?
- Het moet een auto op accu zijn natuurlijk ivm het indoor rijden
- wat is volgens jullie een goede aanrader?
- waar moet ik ook nog aan denken?
- als er wat prijzen bij kunnen, graag!
- links zijn ook altijd welkom natuurlijk
Alvast bedankt voor de moeite!
Ben nu eerst bezig met het heli vliegen onder de knie te krijgen, maar dit zie ik meer als 'n leuk tussenuitje en ff wat vliegen.
Vooral in het racen wil ik me gaan verdiepen. Dit heeft me sinds kleins af aan eigenlijk getrokken.
Nu heb ik een paar vragen natuurlijk :
- Ik wil op een indoor-baan gaan racen, omdat ik uiteindelijk ook met echte races wil mee gaan doen. Zijn er banen in Zuid-Limburg?
- Wat voor een auto is aan te raden? ( een waar ik dus goed aan kan wennen, maar ook flink mee kan racen als ik wat gevorderd ben en hem dus niet meteen van de hand moet doen )
- wat is beter?, ik heb veel RTR's gezien, maar ook bouwkits
- ik wil er natuurlijk ook soms buiten even wat mee kunnen crossen( op n parkeerplaats ofzo ), dan zullen er toch gewoon andere bandjes op moeten en niks extra's?
- Het moet een auto op accu zijn natuurlijk ivm het indoor rijden
- wat is volgens jullie een goede aanrader?
- waar moet ik ook nog aan denken?
- als er wat prijzen bij kunnen, graag!

- links zijn ook altijd welkom natuurlijk
Alvast bedankt voor de moeite!
Laatst bewerkt: