beginner zoekt leuk tweede hands bootje

• Topicstarter Topicstarter botsboot
  • Startdatum Startdatum
B

botsboot

Guest
ik ben een beginende piloot.
heeft iemand een leuk tweedehans rc bootje voor mij liggen???
als het kan graag een rc bootje met een electro motor.
hij moet niet te hard gaan maarwel een lekere snelheid hebben 25km/h tot 35km/h.
als het kan nog wel in goede staat en zo voledig mogelijk.

vliegtuig die airborne gaat op 25 / 35 km per uur :roll:

zoals eerder gemeld zie te koop forum,,

noem jezelf maar schipper,, piloten status moet je nog wat harder voor gaan ;)

eeem er staat volgens mij duidelijk rc boot je hoor cheeta maar ik zal me in het ver volg schipper noemen

ik had zelf alleeen maar een bootje in gedachten hij moet nog goed zijn en er moeten nog dingen aan veranderd kunnen worden verder maakt het me niet uit en hij moet max 200 euro zijn mag iets meer maar dan moet hij wel rtr zijn

Voor de prijs die je er voor over hebt het je ook nieuw een RTR bootje die je eventueel later nog sneller kan maken.

Wat zoek je precies voor bootje. Deep-Vee, Catamaran, tunnel, Hydro.
Of een bootje na je gebruikersnaam?

ik had een deep-vee of een catemaran in gedachte.
wat is trouwens een tunnen??

beter je topuc titel aanpassen (kan met de knop wijzig) naar iets als "beginner zoekt boot"

dan krijg je waarschijnlijk veel meer reacties.

welkom op het modelbouwforum en success.

Hee..

Heb hier nog wel een mono 2 liggen .te verstaan een megadragster 2 van graupner(glasvezel boot)met een 700 race motor.robbe regelaar.micro servo voor het roer.ontvanger en zender(dit wel allemaal zonder de cellen)voor de prijs van 125 euro'.
Lijkt mij een erg redelijke prijs .

Groetjes Peter

Misschien moet je eens kijken op marktplaats.nl of bij d erubriek te koop
maar let op bij het kopen van zon bootje dat je de accu's even contoleerd want meestal zijn ze lui van het snelladen dus ga er bij de koop van tweedehands elektro spullen vanuit dat je nieuwe accu"s moet kopen
gr sep
Toshiba racing team

sep zei:
Misschien moet je eens kijken op marktplaats.nl of bij d erubriek te koop
maar let op bij het kopen van zon bootje dat je de accu's even contoleerd want meestal zijn ze lui van het snelladen dus ga er bij de koop van tweedehands elektro spullen vanuit dat je nieuwe accu"s moet kopen
gr sep
Toshiba racing team

Niet alleen op de accu's letten maar ook naar de regelaar enz enz maar zoals sep al zei:let op bij het kopen

Ik heb mijn Magin One 2e hands en door vooral versletenheid al iets van 150 euro aan uit gegeven :cry:

hallo ik ben vriend van botsboot en even voor de duidelijkheid.
hij koopt de megadragster van dzep ....

sorry voor de onduidelijkheid cosmic gate maar hij is net nieuw en weet niet zo goed hoe t allemaal werkt

niels

ik wil niet vervelend zijn maar ik hoorde van botsboot dat je er 525 euro voor wou ...
persoonlijk vind ik dat een beetje veel dus misschien de vraagprijs verlagen ??

wat krijg je er alemaal bij?

niels

Back