M
Micha
Guest
Snelle reacties
ik was m'n post nog aan het wijzigen.
Prachtige analogie, zo voelde ik me ook toen ik begon, ik was juist verbaasd over de positieve reacties die ik kreeg.
Voel me nu binnen dit forum meer modelbouwer dan buiten :rolling:
je vriendelijk op ze afstapt en even in je vliegtuig laat knijpen en vervolgens uitlegt dat het materiaal uit de autoindustrie komt en gebruikt wordt in bumpers om te zorgen dat kleine botsingen geen gevolgen voor de lak laag hebben, zullen ze prettig verrast zijn.

Gedraag je als modelvlieger als bedreigde diersoort.
Helaas niet een beschermde soort, maar van het type waar iedereen kennelijk op mag schieten.
Prachtige analogie, zo voelde ik me ook toen ik begon, ik was juist verbaasd over de positieve reacties die ik kreeg.
Voel me nu binnen dit forum meer modelbouwer dan buiten :rolling:
In eerste instantie niet maar als er geen krasje op de auto zit,ik denk dat die 'volkstammen' het ook niet erg op prijs stellen als er EPP vleugels tegen hun auto vliegen
je vriendelijk op ze afstapt en even in je vliegtuig laat knijpen en vervolgens uitlegt dat het materiaal uit de autoindustrie komt en gebruikt wordt in bumpers om te zorgen dat kleine botsingen geen gevolgen voor de lak laag hebben, zullen ze prettig verrast zijn.