Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laurens zei:Ik heb me vliegtuig besteld!!!
het is een charter geworden.
TATATATATATATAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ik heb me vliegtuig!!!
Het is een colibri geworden!!!
Hans Meij zei:Laurens zei:Ik heb me vliegtuig besteld!!!
het is een charter geworden.
TATATATATATATAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ik heb me vliegtuig!!!
Het is een colibri geworden!!!
Leg dat nou eens uit.
MDS is een motor merk, 0.28 cubic inch. Eén CI is 16.4 kubieke cm dus 0.28ci is een cylinderinhoud/slagvolume van 4.6cc.Bruno van Hoek zei:...Een MDS .28 met een effectieve tweekamerdemper ...
Propellermaat wordt aangegeven als diameter x spoed, beide maten in inches (=duim=2.54cm). De onderhavige prop heeft drie bladen, een diameter van 9 inch en een spoed van 6 inch. Dat betekent dat de prop 6x2.54 = 15cm per omwenteling naar voren zou bewegen in een vast medium, denk hierbij even aan gelei of een kurkentrekker. Deze situatie treedt nooit op! Een propeller heeft altijd slip, het vliegtuig beweegt minder dan 15cm naar voren per omwenteling. Juist deze slip zorgt voor trekkracht. Op de grond, als het vliegtuig tegengehouden wordt is de slip het grootst, namelijk 100%. Tweeblads prop zul je het vaakst zien.Bruno van Hoek zei:... 9x6 drieblad...
ron van sommeren zei:Misschien kan iemand hier een paar maten van 2- en 3-blads props geven die ongeveer elkaars equivalent zijn?