Beginner!

Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een goeie begin heli,
het liefst een fp! welke zouden jullie mij aanraden,
en zijn niet al te moeilijk te besturen?
ik heb vorige week een carson ec135 (2e hands) gekocht, maar dat liep niet goed af, zodra ik de batterij aansloot, begon alles te draaien en te bewegen, geen controle over met de zender..
maargoed, hoop dat jullie nog goed advies voor me hebben! :)

De NE solo (pro) en de blade mcx zijn niet coaxiaal, dit zijn fp helikopters ;)

Ikzelf heb ook de solo pro gehad en was er erg tevreden over, dat ding heeft al 200 keer de grond gekust maar amper iets kapot gegaan. De staartmotor kan wel eens stukgaan en mijn landingskids zijn ook al gesneuvelt, ik vlieg nu lekker zonder landingskids ->> alleen valt hij om bij het landen en moet je opstijgen vanuit de hand ;) . Hij is heel stabiel en met geen (weinig) wind kan je er ook buiten meevliegen. Ik kan er met 3 bf zelfs nog goed mee overweg :D

Jelle

ik ben toch maar eigenwijs geweest en heb zojuist al een dragonfly 4.1 gekocht,
nu is mijn vraag, de accu die er zelf standaard in zit, is niet zo sterk, hij zit er al wel 2x bij, maar zou graag nog een iets sterkere accu erbij nemen,
welke moet ik nemen? ik heb geen idee wat erin kan, en wat de motor dan aankan kwa spanning?

de meegeleverde batterijen zijn meestal sterk genoeg hoor, een zwaardere batterij weegt ook meer wat onbalans kan veroorzaken

@ Jelleeee :

de NE solo pro is fp ja maar de solo is echt een coax hoor en de blade mcx ook kijk hier maar

Laatst bewerkt:
Back