Beginner

• Topicstarter Topicstarter dieszel
  • Startdatum Startdatum
D

dieszel

Guest
Hoi ik ben Patrick.
Ik ben 29 jaar en woon in het mooie Den Bosch.

Nu wil ik een nieuwe hobby uit proberen, nl het vliegen met heli's.

Omdat ik meestal maar een hobby heb van een maand (verveel me snel) wil ik dit keer niet te duur beginnen :D.

Ik heb al een beetje gelezen wat het allemaal inhoudt, en zoek dus een heli van maximaal €100,-.

Ik wil graag buiten vliegen, ook omdat ik binnen snel geen helikopter meer over heb. (een grote hond die alles leuk vindt hier kan geen heli tegen;))

Wel heb ik in de tuin een grote trampoline met een net er om heen hier kan ik rustig oefenen.

Ik heb een heli op het oog nl de Ghost Flex Helikopter, ik weet niet of dit iets is.
Volgens mij is dit niet de echte naam van de heli en ik kan niet al te veel gegevens vinden.

M.v.g. Patrick

Laatst bewerkt door een moderator:
tip: koop een heli waar je ook onderdelen van kan kopen. Liefst bij meerdere winkels te koop. Bij veel van de goedkope meuk zul je geen onderdelen van vinden of heel erg lastig.

Werner

Noob als ik ben, kan je niet beter een FP model kopen als je buiten wilt gaan vliegen? Zag vandaag nog ergens de Honeybee fp2 rtf voor 120euro

Ik heb een Honeybee fp2 gehad en vond het niet geweldig buiten, bijna altijd teveel wind, en te groot voor binnen. Een blade msr: klein, voornamelijk binnen of een blade 120sr: iets groter, kan nog binnen en ook buiten.
Beide vond ik persoonlijk ook beter/leuker vliegen dan die honey bee en ik denk dat er beter aan onderdelen is te komen. Solo pro, suggestie boven, is vast ook een leuke maar ook voornamelijk voor binnen.

Back