beginner

hallo modelbouwers ik ben net nieuw hier en ik wil over 2maanden een rc buggy kopen 1:10
ik heb er ng niet zo veel verstand van dus darom een vraag aan jullie ik post de auto die ik wil kopen als jullie misschien willen zeggen wat ik daar alemaal bij moet kopen. en bij mij in de buurt is een modelbouwzaak FOX kan ik daar dan me onderdelen halen . Heel erg bedankt tot de volgende reactie.
Monstercars

Minimum is een nitro starterkit (gloeiplug en vulfles), nitro en 12 AA batterijen. Staat zo op de site ;).

ik denk (van alles wat ik hier al gelezen heb) dat je voor een nitro buggy best eens bij hpi gaat kijken

Jij linkt naar de HSP Backwash en vraagt of het een goede auto is, ik link naar een topic waarin letterlijk deze vraag wordt gesteld (en beantwoord):
ik heb een vraagje ben van plan om een auto te gaan kopen een buggy een Hsp Backwash is dit een goede auto?
Wat wil je nog meer?

In het topic word vermeld of het wel dan geen goede auto is, daarnaast denk ik dat je ook voor een HPI kunt kijken die zijn er ook al voor een zacht prijsje

oke en wat voor nitro meot ik kopen voor het in rijden hoeveel % en hoe moet ik in rijden snel langzaam?
en wat voor nitro moet ik daarna kopen of hoef dat niet en iets van olie voor je filter waar voor is dat dan alemaal
sorry voor de vorige posts maar ik snap er nog niet zo veel van hoppelijk kunnen jullie me hier bij helpen

Beste Niels.

Lees even de stickies die boven aan het brandstof auto's gedeelte staan. Daar staat onder andere de WOT-methode uitgelegd. Dat is een prima manier om je motor in te rijden.

Gebruik de volgende keer ook a.u.b. leestekens. Dat leest een stuk makkelijker namelijk voor ons.

M.v.g. Mark

Back