beginner

Mike,

Kijk eens hier naar : <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

denk dat je hier veel beter mee uit bent dan zoeken en wachten op de bestelling.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog wel een privé bericht gestuurd. Klopt het dat ik die niet kan zien bij "verzonden berichten"?

Antwoorden op het bericht zelf lukte niet.........

in de verkoophoek kun je inderdaad niet reageren.
liep de spuigaten uit als iedereen dat doet, en iedere keer schoot het topic omhoog.
beetje oneerlijk als een ander geen reacties in zijn topic krijgt..

Maar, je hoort jouw bericht wel in verzonden items te kunnen zien..
Qua reageren van de ander, houdt er rekening mee dat niet iedereen dagelijks hier online is. er zijn er genoeg die eens in de week een keer kijken, soms zelfs langer.

Nee dat moet je bij instellingen instellen. Versturen doet hij wel, alleen opslaan van de berichten in de outbox doet het standaard niet

ok? Naar mijn beste weten staat dit standaard aan, tenzij je het uit vinkt..
Blijkbaar tussendoor een klein dingetje veranderd in de standaardinstellingen ;-)

Weet iemand nog een goeie simulator die niet al te duur is voor onder de honderd euro of ietsje boven (120 max) ??

Ik heb hem al bij hangar besteld is ook niet verweg om op te halen (woon zelf in emmeloord) daar kost hij tachtig euro.

Vince, wat wil je graag weten?

Een bovendekker is wat gemoedelijker in het vliegen, een laagdekker is wat sneller in de bewegingen. Bedoel je een trainer's toestel of een iets gevorderde model?

Je zal je vragen iets duidelijker moeten stellen, dan komen we er wel uit.

Ik heb altijd een boven Dekker gehad en heb nu een laag Dekker gekocht vliegt het anders opf niet

Het vlieggedrag is in principe niet afhankelijk van de positie van de vleugel... Ook de autostabiliteit niet (tenminste als het in beide gevallen over toestellen gaat zonder V-stelling).

Het feit of het toestel al dan niet V-stelling heeft, een andere vleugelbelasting, grotere roeren, meer vermogen, ... bepaalt het al dan niet gelijkaardige vlieggedrag.

Het basisprincipe blijft gelijk: voldoende horizontale snelheid houden en dan blijven beiden vliegen.

Ik heb zelf leren vliegen met een slow stock ben dan overgegaan maar een paragon trainer heb nu net een chipmunk gekocht emn deze is een laag Dekker want zou ook graag willen leren om te kunnen 3d vliegen emn dat ois ook een vraag dat het zou kunnen met die chipmunk

Het is mogelijk om met de chipmunk 3d te vliegen, mits je genoeg ervaringen en kennis hebt van de mogelijkheden van het toestel. Je moet wel snel kunnen reageren op de bewegingen van het toestel, 1 foutje en het is einde oefening.

Ik zou zeggen, probeer eerst het een en ander op een simulator, en pak daarna een toestel waarvan je zegt, dat kan geen kwaad als die crasht. Het zou zonde zijn als je een nieuw toestel die je nog niet kent bij de eerste keer in puin vliegt.

Oefening baart kunst is meestal het gezegde.

Succes :)

Back