beginner

• Topicstarter Topicstarter madtvo
  • Startdatum Startdatum
M

madtvo

Guest
hallo,

ik ga vanmiddag waarschijnlijk mijn eerste kit aankopen, een mercedes A klasse ofzo, ik zal zien wat ze hebben in de winkel.
Nu vroeg ik me af, wat heb ik allemaal nodig om dit in elkaar te steken? lijm en verfpotjes zijn logisch, maar moet ik nog een spuitbus hebben? airbrush?...
tips zijn ook welkom :)

ik heb het altijd met een kwasje geverft, gaat ook prima. op plastic gaat dat prima. airbrush kan ook, maar is denk niet nodig. hangt er eigelijk vanaf wat jij wil. al denk je aan het einde van je mercedes, eens maar nooit meer, is het zonde van de aanschafprijs van je airbrush.

tja, tips. rustig te werk gaan, niet afraffelen, en je geduld bewaren(bij mij vlogen de vliegtuigjes zowat door de kamer heen :mrgreen:)(nu al een 2 jaar op auto's overgestapt 8) ) niet te veel lijm gebruiken dan nodig is(lijmklodders e.d.). deze dingen spreken eigelijk voor zich.

suc6 dr mee ;)

groeten,

Ruben

Misschien wat gemakkelijk om met een leger voertuig te beginnen. Het verfwerk en detail gehalte kijken iets minder nauw. Elk druppeltje op spettertje zie je erg snel op zo'n bolide ;)

Ps, leuk geschreven dat artikeltje:P

We zijn nu al bijna 8 maanden na de eerste post... ik vraag mij af hoe het verlopen is.

Kun je wat fotootjes posten van het resultaat ?

Back