Beginners electro buggy/monstertruck?

hoi,
ik ben al een tijdje met modelbouw begonnen met een heli alleen is er door de wind weinig van gekomen
en er zijn altijd wel kleinen onderdelen die naar de *** gaan:D
ik wil nu eigenlijk graag beginnen aan een autotje;)

ik zoek een electro buggy, truggy of monstertruck voor off road,
het lieft met een klein prijsje (tweeedehands):pc:
ik heb zelf deze gevonden: Marktplaats.nl > RC Elektro Buggy 1/10 4wd - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch
is dat wat? hoe snel kan hij ong. gaan?

Alfast bedankt,

Marcell

Laatst bewerkt:
zou eerst eens kijken of er voor dat model een beetje reserve onderdelen te krijgen zijn ,want ik ken het merk niet.en ja hoe hard kan hij....300 als je hem uit een vliegtuig gooit;).die vraag is moeilijk te beantwoorden.
en het meest gegeven advies hier op het forum aan een beginner is ,koop een traxxas .degelijk en niet duur en onderdelen zijn overal te koop.

Wat is het budget? Een zacht prijsje is nog al relatief.
Ga je bashen of op een baan rijden?
Zoek je iets kant en klaar of wil je bouwen?
Traxxas is idd een goede keus, onderdelen zijn goed leverbaar en je krijgt goed waar voor je geld.

Laatst bewerkt:
Ik zou een 1/8 kopen. Wel duurder, maar daar kan je tenminste meer over grasvelden en andere terreinen rijden. 1/10 gaat daar mee last mee hebben. Tenzij je op een circuit wilt gaan rijden, dan kan 1/10 perfect.

Koop idd een bekend merk, liefst in de shop voor evt hulp.
Al zal dat bij een elektrische nog wel meevallen.

Ja hoor. Onderdelen zijn(in mijn beleving) af en toe lastig. Traxxas onderdelen zijn in alle rc winkels wel te krijgen.

Pkracing en Rcrcacing twente zijn 2 goede in nederland.
In amerika is Liquidrc een goede. $0.99 verzendkosten en binnen een week in huis(laatste tijd 3á4 dagen zelfs).

Himoto zou ik uit de buurt blijven. Het is allemaal goedkoop in aanschaf maar tegen de tijd dat het ding lekker rijd heb je al meer dan het dubbele uitgegeven.

HPI, Traxxas (ikzelf ben een Traxxas fan, kom ik eerlijk voor uit), Tamiya, Kyosho, LRP, dat zijn wel allemaal merken die voor beginners zeker goede materialen leveren.

Laatst bewerkt:
ik had eigenlijk hetzelfde budget, ben er toch maar 50 overheen gegaan en ben ZEER tevreden over mijn traxxas rustler, heb hem alleen niet goed ingereden ( moet bij alle geborstelde motoren ) en ik heb gisteren een velineon set gekocht ( zit in de VXL versie van de rustler ) en daar gaat hij zeer hard mee!

Dus als een beginner vind ik persoonlijk de rustler de beste keus, heb er met volle snelheid in de bocht tegen de muur aan gereden :O

even kijken, en niks aan de hand :D

Dus als een beginner vind ik persoonlijk de rustler de beste keus, heb er met volle snelheid in de bocht tegen de muur aan gereden :O

even kijken, en niks aan de hand :D

Met mijn Stampede was dat net zo. Stoeprand ketsen tegen een lantaarnpaal aan en daarna weer verder rijden.

Bij mij niet , ik heb altijd brokken. Traxxas blijft goed voor zijn prijs.
En dat is een verschil met bv. Associated..
Dat is duurder maar nog beter in rijgedrag en kwa bash capaciteiten afhankelijk van welke wagen je neemt.

Maar voor te beginnen is een rustler wel een leuke auto. Medendeels door zijn vrij goed weggedrag.

Bij mij niet , ik heb altijd brokken. Traxxas blijft goed voor zijn prijs.
En dat is een verschil met bv. Associated..
Dat is duurder maar nog beter in rijgedrag en kwa bash capaciteiten afhankelijk van welke wagen je neemt.

Maar voor te beginnen is een rustler wel een leuke auto. Medendeels door zijn vrij goed weggedrag.
altijd brokken...? Nou, dan zou ik wel eens willen zien hoe jij rijdt ( / vliegt )
want dan doe je toch iets niet goed denk ik :P

Back