Beginners electro buggy/monstertruck?

Ik kan wel rijden hoor.. Daar zal het zeker niet aan liggen.

Gewoon als je tegen een stoep knalt, axle carrier stuk.
Als ik met 10km/h tegen een paaltje knal draagarm stuk.
Als ik iets te ver spring/een keertje niet goed neerkom, casterblock stuk.
Als ik tegen m'n eige been rijdt been kapot en auto. Altijd wel iets

Let wel op de gemiidelde snelheid dat ik reed met die slash 4x4 was wel 80.

Gemiddelde snelheid 80? Je weet toch wiskunig wil dit zeggen dat jij met pieken van +100 moet zitten... :)

Gemiddelde snelheid 80? Je weet toch wiskunig wil dit zeggen dat jij met pieken van +100 moet zitten... :)

Ja , ik zat continu op 3s te scheuren op stock gearing. Dan gaat die al goe ze:).

2s was te traag.. Jij hebt toch ook een slash 4x4 gehad he Kurtje ??

Kan ook heel goed zijn. Maar dat zal dan ook wel enkel bij de draagarm geweest zijn en niet bij iets anders :)

Hmm, ik ben met me bandit met 80kmh tegen een boom aangeknald en niks mis :D. later nog een paar keer over de kop geslagen maar alleen wat krasjes en geen breuken. dus ik heb goede ervaringen met traxxas.

Hoe meten jullie de snelheid ?

ik heb het gevoel dat ze dat met de grote duim ernaast meten :lol:

maar allemaal :ontopic:
aangezien we deze mede-forum(m?)er wel een leuke
auto willen aansmeren :D
als ik jou was zou ik nog wat bijsparen (of gewoon wat meer geld uitgeven :p)
en dan een traxxas kopen ik heb zelf de slash rijd echt super leuk
en is in 1 jaar alleen de motor van kapot gegaan (onverklaarbare reden)
en er zit nu een ezrun in en gaat als de brandweer :p
traxxas is standaard water dicht dus ook leuk om me te rijden als het heeft geregend
en de kwaliteit support en verkrijgbaarheid zijn natuurlijk super :)

Laatst bewerkt:
Ik gok dat ongeveer.

Volgens Traxxas rijdt de slash 4x4 met een 3s lipo en 19T pinion 96Km/h.
Met de body erop is dat al onmogenlijk. Ik reed met stock gearing.
Dat is 18t op standaard spur (54t).

Ik heb hem laten draggen tegen een Losi 2.0 Truggy Brushless met 2200kv motor op 5s.

Ik was nog steeds sneller gewaagd wel. Dus dan kan het vrij goed kloppen dat mijn max rond de 80 ging bij goede condities. Met wind is dit onmogelijk. En ik zeg er ook ff bij dat ik steeds zonder kap reedt want die begon steeds te zweven met kap.

Voor iedereen die gemiddeld 80 km/u rijd en met 80 tegen bomen en stoepranden rijden vergeet die ''0'' er achter even...

Hmm, ik ben met me bandit met 80kmh tegen een boom aangeknald en niks mis :D. later nog een paar keer over de kop geslagen maar alleen wat krasjes en geen breuken. dus ik heb goede ervaringen met traxxas.

Knap, 80kmh met een traxxas bandit met een vxl en 2s lipo:nooo:. En al zou hij 80 kmh gaan en je rijd ergens tegen aan stoeprand of weet ik veel, vliegt hij uitelkaar. Maar, hij weer een sterk verhaal;).

Voor iedereen die gemiddeld 80 km/u rijd en met 80 tegen bomen en stoepranden rijden vergeet die ''0'' er achter even...

Als dat op mij bedoelt is.

Ik heb hopelijk niet letterlijk gezegt dat ik met 80 ergens tegenaan knal. Want die draagarm was bij 10km/h ofzo zoals ik al zei.

Die fusee's gingen meestal kapot doordat ik soms op een baan reed met een bocht. Als ik de bocht iets te snel nam met halve snelheid bv knalde die tegen de stoerand en had ik bijna altijd prijs..

Ook heeft die wheel cup ofzoiets het eens begeven bij mij. Maar dat was op circuit.

Back