beginners heli?

• Topicstarter Topicstarter snikkels
  • Startdatum Startdatum
S

snikkels

Guest
Hallo,

Ik ben hier net nieuw op dit forum en ik wil graag heli vliegen dus had ik een paar vraagjes.

Wat is is een goeie heli om mee te beginnen ?
En een vlieg club in de buurt van zwolle?
Of iemand van dit forum die uit de buurt komt met ervaring waar ik een keer op bezoek kan komen kijken?

Alvast bedankt

Groet,gj

Hoi Snikkels,

Even de zoekknop gebruiken en je zal al een heel stuk verder zijn.

Er zijn hier al heel wat topics geschreven over beginners heli's, check it out !!

snikkels zei:
... En een vlieg club in de buurt van zwolle? ...
Twee elkaar aanvullende en gedeeltelijk overlappende overzichten van vliegclubs in Nederland:
www.airtoi.com -> clubs
www.modelvliegclub.nl -> clubs

Ook handig om losjes door te lezen (hoewel het accent op vliegtuigen ligt), veel info voor beginners:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/cms_articles.php?cid=3
-> "Aandachtspunten voor het beginnen met modelvliegen."

snikkels zei:
... Of iemand van dit forum die uit de buurt komt met ervaring waar ik een keer op bezoek kan komen kijken? ...
In je profiel kun je aangegeven waar je woont, dat komt telkens links bij elk berichtje van je te staan.

ik heb zo beetje rond gekeken maar kan niet egt wat vinden over een leuke heli alleen dat kleinere maar ik ben op zoek waar ik straks ook nog wat aan heb niet dat ik later weer een andere moet kopen.

Dus zoek er 1 die goed en makelijk wenbaar is voor beginner

Iemand atvies want er zijn er zo veel wat bij staat beginners heli :?

snikkels zei:
ik heb zo beetje rond gekeken maar kan niet egt wat vinden over een leuke heli alleen dat kleinere maar ik ben op zoek waar ik straks ook nog wat aan heb niet dat ik later weer een andere moet kopen.

Dus zoek er 1 die goed en makelijk wenbaar is voor beginner

Iemand atvies want er zijn er zo veel wat bij staat beginners heli :?

Logo 10 en ECo 8 zijn goede beginners-heli, waarbij de Logo 10 vaker wordt gekozen dan de Eco 8. De Logo 10 heeft meer massa en dat wordt dan vertaald in meer stabiliteit.

vr.gr.
Joyce

Eco 8 heb ik een keer gehad maar die trilde erg die heb ik weer weg gedaan

de reden doordat je eco 8 trillde kan zijn doordat je je heli niet goed heb afgesteld en niet doordat de heli slecht is.

Helemaal mee eens.
Mijn Eco's vliegen prima en strak.
Als je interesse hebt, kan ik je een eco voorvliegen.
Dan kun je het zelf beoordelen.
Mail me dan op info@helifun.info

vr.gr.

Joyce

ze hadden hem afgesteld en in gevlogen dat was ook te zien ze hadden ook wat dingentjes veranderd dus maar dat kan maar zo dat wat anders mee was maar hij is nu al weg ik had er eerst weinig tijd voor en nu wat meer dus wil ik het nu wel leren .

Maar ik heb ergens gelezen dat je beter voor de logo 10 kan gaan omdat de eco 8 nog al wat dingen moet veranderen om hem beter vliegent te krijgen

Logo10 is een mooie elektroheli. Helaas zijn ze ook duur. Het is een slag groter als een Eco8, dus moet er ook krachtigere elektronica in. Had je al een budget in gedachte om uit te geven aan deze (mooie hobby) en wat heb je nu al liggen? Zo kunnen we je beter advies geven.

Wat is de reden dat je een elektroheli wilt vliegen?

snikkels zei:
ze hadden hem afgesteld en in gevlogen dat was ook te zien ze hadden ook wat dingentjes veranderd dus maar dat kan maar zo dat wat anders mee was maar hij is nu al weg ik had er eerst weinig tijd voor en nu wat meer dus wil ik het nu wel leren .

Maar ik heb ergens gelezen dat je beter voor de logo 10 kan gaan omdat de eco 8 nog al wat dingen moet veranderen om hem beter vliegent te krijgen

Niks extra dingetjes..........alleen een alu-vrijloop is voldoende.
De rest kan standaard zijn.

vr.gr.

Joyce

ik heb nu zelf een model auto maar vindt vliegen mooier vandaar
ja ik weet het het is even een duure aan schaf maar dan heb je ook wat leuks denk ik tog zo :D

Satoer zei:
Had je al een budget in gedachte om uit te geven aan deze (mooie hobby) en wat heb je nu al liggen? Zo kunnen we je beter advies geven.

Wat is de reden dat je een elektroheli wilt vliegen?
:wink:

elektro heli heb je de brandstof kosten niet en het lawaai van de motor enzo

Maar wat is een goeie zender voor een heli iemand ideen :?:

wat voor budget ik heb rond de 500 zo beetje misschien wat meer

Kijk dat maakt het advies alweer makkelijker: Voor dat geld kan je geen fatsoenlijke Logo 10 kopen. Reken maar op zo'n 1500€ voor je helemaal klaar ben (dat is nog optimistisch)

Voor dat bedrag kan je misschien leuk een T-rex vliegen ofzo.

Back