Beginners heli ?

• Topicstarter Topicstarter imported_Jeroen_E
  • Startdatum Startdatum
I

imported_Jeroen_E

Guest
hoi,

het lijkt me leuk om met een rc heli te beginnen.
nu heb ik de Dragonfly #22E op het oog, maar kan ik daar dan wel mee omgaan ? (of toch de DF04).
en wat moet ik er nog bij nemen?

kabel voor op de pc ?

rcvliegshop.nl
1 x Trainingskruis
1 x Walkera Dragonfly #22E
1 x 8.4V 650mAh Ni-MH Accu
149.19EUR

Als iemand een ander idee heeft laat het graag weten

22e is opzicht wel goed.Maar als je echt helemaal beginner bent.zou ik tog voor de 04 gaan :) .Als je de 22e gaat , dan zou ik wel een lipo eronder hangen om met die accu kom je niet zo ver :D :(

Gr wieland

wieland zei:
22e is opzicht wel goed.Maar als je echt helemaal beginner bent.zou ik tog voor de 04 gaan :) .Als je de 22e gaat , dan zou ik wel een lipo eronder hangen om met die accu kom je niet zo ver :D :(

Gr wieland

moet ik voor zoon lipo accu nog iets specials doen omdat de standaard accu 8.4V 650mAh Ni-MH is en de lipo 7,4 1200mAh ?

en niet te vergeten.... een liposaver, anders mol je je accu in notime..

wieland zei:
ja een lipo lader :? En ook nog een voeding

hmm ik bedoelde eigenlijk aan de heli zelf omdat het een andere volage is.

denk dat ik toch voor de DF04 ga (is denk ik wat makelijker)
wat moet ik als onderdelen er bij doen ?

rchobby-online.nl
Dragonfly DF04 Versie 2 Complete set Lipo Euro 150,00

Nieuw !! Met lipoaccu en lader!!

Uit voorraad leverbaar.

De nieuwste geupdate uitvoering. Deze heli vliegt standaard uit de doos. Hij is RTF (ready to fly) Alleen 8 AA baterijen nodig. Inclusief simulatorkabel om de bijgeleverde zender op uw computer aan te sluiten.

De set bevat:

Heli Dragonfly DF4 V2 lengte: 585mm breedte: 90mm hoogte: 170mm rotordiameter: 520 mm vlieggewicht: 250g
Zender
Onvanger + servo's
Gyro
Motor 370SH
Accu LIPO 7,4V 1200 mAh (langere vliegtijd!!)
Lipo lader 8,4V 1,0 Amp.
Kabel om bijgeleverde zender op pc aan te sluiten (simulator)

Trainingsgear Microheli €7,50

Ik gebruik zelf 2 lipo's van 7.4 V (1250 mAh) voor de DF4. Een lading kun je zo'n 10 minuten achter elkaar mee vliegen. Er zijn ook mensen die vliegen met 3 cel lipo's (11.1v) maar dat kan riskant zijn voor je regelboxje......

Ik gebruik zelf 2 lipo's van 7.4 V (1250 mAh) voor de DF4. Een lading kun je zo'n 10 minuten achter elkaar mee vliegen. Er zijn ook mensen die vliegen met 3 cel lipo's (11.1v) maar dat kan riskant zijn voor je regelboxje......

Is dat niet erg kort voor een lipo??
Ik dacht dat je met de nimh al 10 minuten vloog?!! 8O 8O

hoi
ik ben wessel en ben 13 jaar oud ik ben aan het rondkijken geweest voor een rc helicopter en mijn keuze is gevallen op een honey bee fp weet iemand hier welke spullen handig zijn bij aankoop?
alvast bedankt wessel.

Enne... Wessel,

Het is de bedoeling op dit forum om je vraag op slechts 1 plek te plaatsen. Ik ben hem nu al 3 keer tegengekomen.

Paul

ja sorry voor dat het zal niet meer gebeurren maar zo word je vraag wel eerder beantwoord meer kans dat iemand he ziet.

Back