Beginners heli

• Topicstarter Topicstarter maxhyves
  • Startdatum Startdatum
M

maxhyves

Guest
Hoi iedereen,
Ik ben nieuw op het gebied van rc heli's.
Ik ben wel ervaren op het gebied van rc brandstof auto's.
Ikzelf vond de auto's zaai worden en heb ze verkocht.
Ik zat eraan te denken om te beginnen met een Honey Bee King 2.
Is dit een goede heli om mee te beginnen?
Groeten Max

Posted via Mobile Device

Hallo Max,

De keuze van de heli is niet makkelijk.
Als je net zo eigenwijs bent als ik is de King een prima heli om mee te beginnen.
Let wel het is niet makkelijk om gelijk te leren vliegen met een Colletive Pitch helikopter.
Het voordeel van deze heli is dat de onderdelen betaalbaar zijn.
Het nadeel is dat de heli niet de meest eenvoudige is om te vliegen dus je zult wel de nodige onderdelen nodig hebben voor je kunt vliegen.
Als je echter met deze heli kunt vliegen wordt het met de andere heli's alleen maar makkelijker.
Zorg dat je rad's school of rotary flightflight school volgt tijdens je eerste pogingen. Dat bespaart je een hoop kosten in het begin.

Probeer iemand bij je in de buurt te vinden die ervaring heeft met het vliegen met een CP. Deze persoon kan je helpen de heli goed af te stellen. Een goed afgestelde heli vliegt veel makkelijker dan een slecht afgestelde.
Als je uit de van veldhoven komt help ik je graag op weg:)

Succes en groeten,

Wilbert.

Ik heb een tijd terug een simpele apache 4CH speelgoed heli gekocht en zoek nu iets uitdagenders.
Mijn budget is geen 250 euro maar eerder een 150 euro max. Voor die prijs kan ik een esky King 2 kopen maar is dit een goede keuze.
Ik heb veel van esky gehoort maar is het alleen maar goed? of zijn er ook echt negatieve kanten?
Welke andere merken zijn goed met ongeveer de zelfde prijs klasse?

Back