Beginners overstap

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door GL-Damen, 6 sep 2016.

  1. GL-Damen

    GL-Damen

    Lid geworden:
    6 sep 2016
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Utrecht
    Goedemiddag
    Ik zou me even voorstellen
    Ik ben Grad Damen 22 jaar oud
    Nieuw op het forum en nieuw in de Drone vliegerij
    Maar fijn ik heb dus ook een vraag
    Ik vlieg met de mjx x300c met fpv
    En dat bevalt me goed echter zou ik ook graag buiten willen vliegen en met dit model gaat dat moeizaam inv met wind en gewicht
    Nou is mijn vraag wat is een mooie Drone voor met wat wind te vliegen en ook een stuk groter natuurlijk wand deze Drone is net 24cm dus zou wel een stukje groter willen en weer met fpv in een mooie prijs klassen zo rond de 100,-
    Ik hoor graag van jullie
    Mvg Grad Damen
     
  2. KevinG

    KevinG

    Lid geworden:
    14 jul 2014
    Berichten:
    531
    Locatie:
    Goes, Zeeland
    €100... Kun je t beste ergens in een speelgoedwinkel gaan kijken...

    Voor een beetje quadcopter met fpv en alles erop en eraan om fatsoenlijk buiten te kunnen vliegen ben je al gauw 4-500 euro kwijt

    Gavoot een zenderset en fpv set waarmee je langer vooruit kunt, want je wil al gauw meer, en bevalt het niet dan is het gauw te verkopen zonder al te gek veel verlies

    €100,- voor een hele set is geen reeele prijs
     
  3. GL-Damen

    GL-Damen

    Lid geworden:
    6 sep 2016
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Utrecht
    KevinG
    Bedankt voor je reactie

    En dan zonder fpv?
    Als het me allemaal echt goed bevalt kan ik ook later een keer kijken voor een fpv set als ik dan maar vast een goede quadcopter heb
    En het mag ook echt wel meer dan 100,- maar voorlopig vind ik dat even genoeg kan later nog altijd kijken als het me echt goed bevalt maar als de basis maar goed is dan mvg
     
  4. m&n

    m&n

    Lid geworden:
    6 okt 2010
    Berichten:
    556
    Locatie:
    Vleuten
    ben je opzoek naar een model tussen speelgoed en hobby in? of meer hobbyspul? op de Chinese markt heb je genoeg modellen (brushless) rond de 100 euro, maar voor een echte racer zul je meer moeten willen neertellen.
     
  5. GL-Damen

    GL-Damen

    Lid geworden:
    6 sep 2016
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Utrecht
    Speel goed en hobby in eigelijk maar de camera is nog niet zo belangrijk
    Als ik een goede kan vinden en kan er uit eindelijk ook goed mee vliegen komt de camera etc vanzelf wel
     

Deel Deze Pagina