Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou in zo'n situatie enige ouderlijke support niet meer dan normaal vinden. Je laat een (sorry, maar het is niet anders) kind van 14 zoiets toch niet alleen opknappen...Dat vertelde hij ook al tegen mij maar ik kan niet 104 km rijden dus dat word hem niet
Dan doet 'ie toch iets niet goed. Ik heb -op een na, maar die was bij nader inzien toch niets voor mijEven doorsparen zodat niet allemaal voor een duppie moet? Dan komt wel de vloek van de modelvliegsport om de hoek kijken, meisjes![]()
Gelukkig nog iemand die het ziet....Er zijn uiteraard natuurtalenten Bruno.
Beetje doorklussen Tim[emoji106] zo zijn de miljonairs ook begonnen! Gaat de goede kant op zo! Opa en oma effe lief aankijken en je kunt misschien nog wel wat geld lenen...... zo tegen de kerst zitten de flappen misschien losjes inde portomonee[emoji12] succes en doe nou niet zo stom om die 5 euro aan vuurwerk op te maken hè[emoji24]
Groeten, Arnold
En door massaal aan te kopen in ChinaNu al lenen, nee nee eerst sparen dan kopen, onze economie is er door stuk gegaan!
Ik zal even alle meningen over welke mode te gebruiken samenvatten:
"Mijn mode is de beste."
Als je je verveelt, moet je maar eens een mode? discussie starten (of welke olie?, of KNVvL?).