Opvallend genoeg nog geen antwoord op deze vragen. Die zijn namelijk
wel essentieel:
Hoe ben jij in het omgaan met teleurstellingen?
Wie had je dit model trouwens aangeraden?
Geef hier nou eens eerlijk antwoord op!
Mijn vader denkt dat als ik goed ga simmen wat ze bij rc racing twente ook al zeiden, dat als ik goed ga simmen ik een vliegtuig kan leren vliegen, en dan met iemand aan een kabel leren vliegen.
En je vader die is, laat me raden, modelvlieginstructeur? Laat hem hier eens meelezen, ik denk dat je dat niet aandurft.
Slim hoor, om naar een winkel te gaan in plaats van naar een club. Nu heb je 70 Euro weggegooid aan iets wat nog veel te hoog gegrepen is. Die lui zijn blij dat ze dat ding kwijt zijn en zullen je dus echt niet vertellen dat je er voorlopig niets mee kunt. Zolang er winkels bestaan, zal er advies gegeven worden waar alleen de winkel beter van wordt. Jammer dat beginners dat niet doorhebben.
Simmen is maar een videospelletje, modelvliegen The Real Thing. En echt iets anders, vele malen moeilijker.
Het RC speelgoedvliegtuig dat je hiervoor had, is geen vergelijking.
Ik heb even wat onderzoek gedaan. En de flight controller die er in zit kan je op trainer zetten.
Onderzoek? Dat had je hier al gedaan en er staan 7 pagina's met relevante uitkomsten, die je precies uitleggen hoe je de beste kans hebt om succesvol het RCmodelvliegen te leren.
Daar hoort simmen of het proberen te vliegen met een ongeschikt model niet bij. Ben je dat nu al weer vergeten?
Met een stabilisator leer je nooit goed vliegen. Dat het prima is, zeggen alleen mensen die geen echt model goed kunnen besturen.
Begin nog maar eens op pagina 1 van deze thread en zie dan zelf waar je de mist in bent gegaan.
Ik vind het zo zonde van die weggegooide 70 Euro. Daar had je een compleet model voor kunnen hebben waar je wel meteen iets aan hebt.