beginners vliegtuig

hoi

ik zoek een bouwtekening van een beginners vliegtuig want ik wil graag mijn vliegtuig zelf maken maar als iemand er een heeft liggen ofzo dan zou ik hem graag hebben

alvast bedankt
grt jari

nee sorry
ik ben meer opzoek naar zoon brandstof trainer zoiets als een robbe chater of graupner taxi
maar hartstikke bedankt voor het aan bod

jarilubberding zei:
maar lijkt me wel mooi vliegtuigje maar het is niet moeilijk om te maken??
want ik kan er nog niks van :roll:
toen ik eraan begon had ik ook nog maar 0.0% bouwervaring :D er zit wel een duidelijke bouwhandleiding bij en daarmee moet het lukken. dit heb ik bereikt met dit vliegtuigje:

normal_11.JPG.JPG

voor depron moet je gewoon even rondbellen bij de lokale parketzaken.

oke dat kan lukken.. als jij het kan dan..
maar wat voor een setup had jij??
ik ga ff een keer rond bellen of ze nog depron hebben
maar bedankt :)

Deze ga ik dan ook mischien wel bouwen,

hoe duur ben je uit als je alles hebt gekocht (incl zender ontvaner servo's motorr ect.ect.. en depron..)

lijkt me leuk!

Met alle respect voor bovenstaand kistje, ik denk dat je meer lol gaat hebben met een Charter of een Taxi II. Gewoon omdat die ook bij wat meer wind beter te vliegen zijn.

Gezien het feit dat de halve wereld heeft leren vliegen met een Charter, kan ik mij niet voorstellen dat er niet iemand is die de tekeningen ervan heeft liggen.

Hij wordt overigens ook weer als bouwdoos verkocht door Robbe. De Taxi II wordt geloof ik ook nog als bouwdoos verkocht, of als Taxi III tegenwoordig.

Beide zijn goedmoedige trainers, erg geschikt voor wat jij wilt.

Als je toch voor een depron kistje gaat, let er even heel goed op dat je 'foam-safe' superlijm moet hebben, en geen accelerator gebruiken.

Back