Beginners vraagje over helikopter

• Topicstarter Topicstarter Delusion
  • Startdatum Startdatum
D

Delusion

Guest
Ello,

Ik ben een totale beginner in modelbouw maar het lijkt me toch wel wat, heb nu een x-twin en een gyrotor en bevallen allebei goed.
Nu vroeg ik me af of er een helikopter is die je zelf in mekaar kan zetten, maar toch redelijk degelijk is, aangezien ik niet bepaald een pr0 piloot ben.
Het zou fijn zijn als je er een weet, dat je ook het verkoop punt erbij zet :D. Ook het liefst niet al te duur

Greetz, maarten

aan goedkope helicopters is weinig in elkaar te zetten denk ik.

misschien handig als je budget er bij vermeld??? voor de rest zou ik als ik jou was eerst een lekker rondneuzen hier op dit forum, succes :wink: :roll:

Hmm k,
Mss een goede begin helikopter dan? :)
Zo rond de 50-120 euro als dat kan?

greetz,

misschien dan een walkera 04 of een coaxiale heli,...

maar ik kan je verzekeren als je iets meer wilt gaat t al snel aardig in de papieren lopen hoor...

Ik zou als ik jou was (en je wil goedkoop) een beetje leuk vliegen, kijken naar een Bell 47G. Deze vliegt makkelijk en is supercrash bestendig, erg prettig. Ik zou je aanraden om hem te kopen bij een winkel die je kan helpen met invliegen, zo heb je zelf geen gepruts en weet je 100% zeker dat je met iets vliegbaars de winkel uitloopt. Ik weet niet waar jij woont, maar in doetinchem zit bijvoorbeeld 4rc.nl en die kunnen je daar sowieso mee helpen. Anders kun je kijken op modelbouwwinkels.nl en eventueel een winkel bij jou in de buurt even mailen over prijzen en mogelijkheden.

Geef hier ook even aan wat je budget is, zo'n 47g kost onder de 200 euro... maar bijvoorbeeld een T-rex 450 komt snel op 600 euro en vliegt veel moeilijker, maar kan wel meer.

Groetjes,

Richard

hee

je kan ook kiezen voor de helixx
van protech die is 169 euro
en net zoiets als de bell 47 g
en anders,
straks komt protech met de zoom 425
hele leuke heli
is te krijgen als rtf( ready to fly)
voor 382 euro
maar laat je goed adviseren wat eerder