Beginners vraagje over zender en ontvanger gebruiken op een zelfbouw auto

Hallo,

Een tijdje terug heb ik mijn quadcopter kapot gecrasht. Nu heb ik een nieuwe kunnen regelen met een beetje korting maar terwijl ik daar op wacht wil ik eigenlijk een beetje spelen met de restanten. Nu zijn de transmitter en de receiver nog heel dus ik vraag me eigenlijk af hoe ik dat kan gebruiken om 2 12v motoren te sturen.

Heb een autootje met 2 12volt motoren om te sturen als een tank zegmaar, ook de accu kan ik daarvoor gebruiken, maar hoe link ik dat aan die receiver zegmaar?

Alvast bedankt

Heeft u nog regelaars uit de quadcopter?
En zijn die Brushed ( met 2 draden? )
Anders moet u die er ook bij hebben denk ik

Heeft u nog regelaars uit de quadcopter?
En zijn die Brushed ( met 2 draden? )
Anders moet u die er ook bij hebben denk ik
Ja ik heb inderdaad ESC's heet dat volgens mij, moet ik die ertussen stoppen? Ik wilde misschien een tank sturing maken dus met linker joystick de linkerwielen vooruit en achteruit en met rechts de rechter

Dat zijn ESC's inderdaad.
Weet u of de motoren en ESC's brushed of Brushless zijn?
Ze moeten beide hetzelfde zijn over het algemeen om te kunnen werken.
Brushless ESC's en motoren hebben 3 draden aan de uitgang kant, en Brushed ESC's en motoren 2.

Dat zijn ESC's inderdaad.
Weet u of de motoren en ESC's brushed of Brushless zijn?
Ze moeten beide hetzelfde zijn over het algemeen om te kunnen werken.
Brushless ESC's en motoren hebben 3 draden aan de uitgang kant, en Brushed ESC's en motoren 2.
oh dan zijn ze denk ik verkeerd, de brushless van de quad hebben 3 draden en de 12v motoren die ik heb 2 en die zijn ook wat ouder dus waarschijnlijk brushed

jammer dan :P

Dan gaat dat niet lukken denk ik inderdaad.
Bij hobbyking verkopen ze goedkope brushed ESC's als u het dat waard is?

Back