Beginners vraagjes over accu's en laders

Die lader in jouw link is maar 50W en belangrijker moet aan een accu of voeding (!).
Ingangsspanning ~12V.
Hobbyking heeft leuk spul maar soms loont het om door een hogere prijs van een alternatief heen te kijken.

Als je nog niets thuis hebt liggen zou ik voorstellen dat je inderdaad eerst eens met het standaard geleverde spul aan de slag gaat (accu en lader) en dan nog eens kijkt wat je daadwerkelijk anders wilt zien.

Die lader in jouw link is maar 50W en belangrijker moet aan een accu of voeding (!).
Ingangsspanning ~12V.
Hobbyking heeft leuk spul maar soms loont het om door een hogere prijs van een alternatief heen te kijken.

Als je nog niets thuis hebt liggen zou ik voorstellen dat je inderdaad eerst eens met het standaard geleverde spul aan de slag gaat (accu en lader) en dan nog eens kijkt wat je daadwerkelijk anders wilt zien.

Ik denk dat ik (voorlopig) dat maar even ga doen.

Wat is jullie mening over fysieke modelbouwwinkels? Ik ben altijd bang dat je er echt de hoofdprijs betaalt vergeleken met webshops. Maar misschien hebben ze wel beter spul

Tja, in een fysieke winkel is altijd iets duurder die man heeft ook een kachel die moet roken. Maar als er wat is staat daar ook service en garantie voor.

Back