Beginnersheli voor buiten

negatief, Vind het erg laat.

Duid enkel op een slechte boekhouding geloof ik, dat ze je klachtmail tegen kwamen en niet zeker wisten of het afgehandeld was.

Zo'n indruk wekt het in ieder geval :)

Ook ik heb een telefoontje van ze gehad. Op zich vind ik dat positief. Ik ben van plan ze het voordeel van de twijfel te geven en ga ze nog eens een kans geven. Gaat het dan weer fout is het voor mij definitief.

Ik laat mijn bevindingen hier wel weten.

Jerry

melvin in jou geval zou ik beginnen met een king CP veel rustiger dan de k2 minder kosten bij een cras en 3D mogelijk heden de king 2 v2 zou ik aan beginnen als je de besturingen onder controle hebt aan rader is ook de simulatie fms ( kun je ook een king cp voor downloaden) groetjes fappie

lijkt me erg stug dat de honeybee CP stabieler of makkelijker is dan de King. Sure minder vermogen maar verder is de king groter en dus stabieler, en belt driven CP staart is een stuk accurater dan zon electrisch motortje achterop.

Koop dan gelijk de King (v3, of Belt CP2... of gelijk goed doen en een KDS-450S of zelfs een Trex :P) en steek het geld dat je bespaard van die honeybee CP in de crash kosten.

Mijn ei igg.

Back