Beginnersvragen

Hallo heeft er iemand ervaring met de academy supreme f1 nitro?
ik ben een beginner en mijn keuze is op deze boot gevallen ik heb hem nog niet gekocht maar wil hem wel aanschaffen

mijn vragen zijn is dit een moeilijke of makkelijke boot om mee te varen?
ik vlieg nu helcopter heeft hier niets mee te maken maar wordt soms even het vliegen zat daarom een boot erbij

vragen:

1 snelheid van de boot ?ongeveer
2 onderhoud makkelijk?
3 moeilijk te varen?
4 en nog tips bij aanschaf?

o'h ja keuze gaat echt naar verbrandings motor
dit omdat ik dit echt het leukst vind hou van rook,de geur en het geluid

M.V.G Carlo

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb een vraag in verband met een mal in gips. Ik heb een speedboatje gemaakt ik balsa hout, en daarvan een mal gemaakt in gips. Nu is het de bedoeling om er een polyester boot van te maken. Ik heb een set gekocht met: polyester, verharder en vezelmat (en een potje met een borstel en een roerstokje). Maar die polyester mag niet zomaar op de gips, want de polyester zou er in trekken. Weet er iemand wat ik nu best doe?
Hier zie je de gipsen mal. Er liggen op die foto nog gipsbrokjes in de mal, maar die zijn er nu uit. De achterste hoeken van de mal zijn ondertussen ook hersteld.
Hier zie je het houten bootje, de componenten die er inzitten zijn afkomstig van vliegtuig modelbouw.

edit: De ontvanger en de stuurservo staan niet op de foto. De aandrijfas moet ik nog bestellen.

Maxime,

Je kaapt Carlo's draadje, gelieve voor je vraag een nieuw topic te openen in het gedeelte verlijmen en constructie.

Stevo

Maxime,

Je kaapt Carlo's draadje, gelieve voor je vraag een nieuw topic te openen in het gedeelte verlijmen en constructie.

Stevo

Sorry, ik dacht dat het hier een algemeen topic was over beginnersvragen, ik wou geen nieuw openen. Bij deze zal ik dat dan doen.

Geen probeem hoor, zie dat je nieuw bent op het forum:D Welkom! Gewoon een nieuw draadje openen met je vraag, meer kans dat je goeie antwoorden krijgt dan in het draadje van Carlo die totaal over iets anders gaat.

Stevo

Back