Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb hem direkt op de as aangesloten, heeft nooit problemen gegeven.
Met alleen de romp zijn leuke dingen te verzinnen. Ik kwam zo een keer een foto tegen waar hij was omgebouwt tot expeditieschip. Die foto's zijn alleen van het internet verwijderd helaas.(althans dat denk ik, want ik kan ze niet meer vinden)
ik vaar ook met de neptun van graupner en heb een speed 500 motortje op een robbe regelaar en het werkt allemaal goed een perfect motortje en je kan hem bijna bij elke modelbouw winkel aanschaffen voor 11,50 geloof ik
Ik heb afgelopen maandag een proefvaart gehouden met de neptun en mijn moter is een speed 400 7,2v op een 6v accu.
hoe hardt hij precies ging weet ik nog niet dat ga ik komende maandag bekijken met behulp van een gps maar ik vondt dat hij behoorlijk hard ging.
aan de hand van het vaargdrag zou ik kiezen voor een 300 hij trok best wel wat achterover bij volaan varen
groeten pascal
even update (vorig weekend eens laten drijven, maar moet nog meer gewicht krijgen) ik bouw geen cruiseschip maar wel een containerschip...een mooie cruiser is die Hanseatic van Robbe...
Vanddag heb ik een snelheids test gedaan met mijn neptun.
Hij haalde 5,1 km per uur.
Maar trok flink achter over dus ik ga er wat gewicht achter uit het schip halen.
Conclusie mijn advies is speed 300 wss maakt dat qua snelheid weinig uit.
Groeten Pascal
morgen up-to-date foto's, als 'extra' gewicht heb ik er een betonklinker ingelegd, wat prima past!!!!! en super stabiel is, met een gewicht van 2.4kg ongeveer...morgen foto's!