Bekijk de nieuwe site van MVC Gooi en Eemland...

De nieuwe website van Gooi en Eemland is super

• Ja, het is super

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    326
Ziet er netjes uit hoor.
Logo is niet goed te zien linksboven (wazig)

Alleen een beetje flauw om er helemaal een poll aan te hangen, denk dat je het antwoord zelf ook wel weet welke de mooiste is tussen de 2?

vooral als de link van de oude site niet klopt :wink:

vind het logo ook wat donker, eigenlijk de gehele site.
het leest wel goed de info, maar ik vind het een beetje "wintertijd" site.

ben jij de webmaster ? dan zou je eens wat frissere kleuren kunnen proberen ofzo ? ik denk dat het dan veel leuker oogt.

neem eens een kijkje op onze clubsite, die is ook lichter van kleur: www.mvsb.nl

Als ik het enigzins direct mag uidrukken:
met die grijze achtergrond lijkt het wel de site van een begrafenis ondernemer.
Dat is de eerste indruk die ik heb, sorry.
Als je dit als visitekaartje voor nieuwe leden wil gebruiken, moet je het inderdaad iets aantrekkelijker maken met vrolijke kleuren, zodat een bezoeker het gevoel krijgt dat het erg gezellig en leuk is om bij jullie club te komen.

Groetje,
Jaap

:idea: Klopt helemaal, ik zal kijken wat er aan de kleuren kan gebeuren.

Een vrolijke contrastkleur erop? --> Ik zat zelf een beetje te denken aan lichtblauw (toepasselijke lucht-kleur) wit (cotrast tegen zwarte letters)
en geel, hier kunnen dan bijvoorbeeld links op en het laatste nieuws ofzo.

Zoiets als www.kls.nl maar dan in lichtblauw, wit en geel? (evt rood erbij voor iets belangrijks)

Ps, blijf kijken naar de site! Als de reacties beter worden, gaan we de goeie kant op!

Marcel

Opmerking: De website van Gooi en Eemland vvm is en blijft www.gooieneemlandvvm.nl.

Op www.rcflight.nl wordt nu een nieuwe site uitgeprobeerd en als we daar tevreden over zijn, dan zullen we de inhoud naar www.gooieneemlandvvm.nl verplaatsen.
Geen links in overzichts pagina's vervangen dus.

@Marcel: Geel en rood zijn meestal geen prettige kleuren op een monitor.
Mischien iets anders dan grijs, maar ook weer niet te bont maken :wink: .

(P.S.: www.gooieneemlandvvm.nl staat namens de club op mijn naam)

Hoe lichter de achtergrond, hoe minder hinderlijke reflecties. Verder vind ik de site lekker rustig, to the point, geen toeters en bellen. Misschien op de openingspagina direct al een locatie/route link plaatsen?

:arrow: Meteen een routebeschrijving is to-the point, zal eraan denken om het bovenaan te plaatsen. Als het met de kleur-indeling goed gaat zou ik persoonlijk zoiets voorstellen als lichtblauw klm-kleur, en dan het laatste nieuws in het knalgeel.

En de belangrijke zaken in het rood...

Maarrrr eerst overleg, proberen etc etc, maar 't gaat de goeie kant op, toch?

Marcel

Eerst de positieve zaken:
Mooi opgezet, overzichtelijk, taalkundig goed. Zo doorgaan!

Wat verbeterpunten:
Inderdaad wat donker.
Het logo is vrijwel niet te zien, ondanks mijn toch wel kwalitatief goede monitor.

Dit ziet er qua kleuren een stuk beter uit. :)
Kleine tip; zet voortaan je css-stylesheet gewoon in een extern .css bestand en include deze telkens in je pagina. Zo hoef je niet telkens alle afzonderlijke pagina's aan te passen wanneer je iets veranderd. ;)

Back