Bekijk de uitslag van alle Belgische wedstrijden, seizoen 2012, online.

Hoi,

Ik heb twee online applicaties gebouwd om de wedstrijd resultaten te bekijken.

Hier kan je de wedstrijden nog eens napluizen:
F3KScore Viewer

Hier vind je de (nog onofficiele) 2012 uitslag:
BK 2012 results and WC selections

Gebruik wel een moderne browser. Ik heb dit enkel getest in Chrome. Gebruik je nog IE? Dan is het dringend tijd om over te schakelen ;-)

Beide programma's kan je ook gebruiken voor je eigen resultaten, mits wat geknutsel.

Cheers,
Johan

:DHallo Yves,
Ge hebt niet goe u best gedaan in`t BK. Zelfs Dummy 3, Dummy 2, LAMBDA1 en LAMBDA2 waren beter;):rolling:
Waarom ik er ook bij sta als Nederlander weet ik niet. Naja misschien omdat ik een halve belg ben:D

Echt gewoon friet en frikandel

:DHallo Yves,
Ge hebt niet goe u best gedaan in`t BK. Zelfs Dummy 3, Dummy 2, LAMBDA1 en LAMBDA2 waren beter;):rolling:
Waarom ik er ook bij sta als Nederlander weet ik niet. Naja misschien omdat ik een halve belg ben:D

Wieso Domi ? Ich habe doch gar nicht mitgemacht in diesem Jahr. Wir sehen mal wie's weiterlauft in 2013. Wenn die Belgische Meisterschaft tatsächlich stattfindet an ein Wochenende (wie überall in Europa) anstatt diese endlose Reihe von Nul, Komma, Nul, Friet und Wurst - Wettbewerbe komm Ich wieder mitfliegen. Nicht zum Spasz, nur zum gewinnen - sonnst macht's kein Spasz :rolleyes:
Ich musz erst wieder mal die Niederländiche Sprache üben : "echt", "gewoon" usw :help:
Also from me to you : gewoon echt tot ziens,

Yves

Back