Belangrijk! Aangepaste puntentelling F5J

Zie het vliegen in twee Klassen steeds dichterbij komen met al deze ontwikkelingen het gaat nu wel erg snel.
Dus ook binnenkort ? F5J & 400 ?
,met o.a. Zensation kun je kiezen in welke klasse je wilt starten ?

Zie het vliegen in twee Klassen steeds dichterbij komen
:confused: Nee hoor. We zijn enkel aan het brainstormen over het nuttig gebruiken van de kostbare tijd als er veel deelnemers komen. Een tweede klasse zou alleen maar méér tijd opsnoepen. Een piloot met een Zensation heeft trouwens helemaal geen aparte klasse nodig, die vliegt iedereen de poep voor de ogen :-)

Pfff... gelukkig kun je met mijn App de werktijd bij F5J aanpassen.
Bij deze wedstrijdleider weet je het maar nooit :wink:

:confused: Nee hoor. We zijn enkel aan het brainstormen over het nuttig gebruiken van de kostbare tijd als er veel deelnemers komen. Een tweede klasse zou alleen maar méér tijd opsnoepen. Een piloot met een Zensation heeft trouwens helemaal geen aparte klasse nodig, die vliegt iedereen de poep voor de ogen :-)

OK , Arjan ik dacht van ik Storm ook even mee in het begin van April.
Maar Zensation denkt Internationaal zie aankondiging:
Quote:It will be a 3 piece wing instead of 2 and span will be reduced with a few cm in order to go within limits of f5j-400.

En het voordeel van 2 klassen is dat ze wel of niet apart kunnen starten , desnoods op het veld er naast.
En zag op Internet Altis , Automatisch Score via GSM-app. >>Wifi-Wedstrijdleider >> Live op Internet voor Fans and Family enz.
Groot Digitaal Time-board voor Wedstrijd is op te vragen bij de Sponsor - Partner Altis.

Mvg Xat ben nog in training , wanneer gaan de nieuwe Regels in.

Nb. Oh ja het vliegen is hier vandaag niet mogelijk de jare-poep vliegt je hier om de oren.

WiFi is op het F5J wedstrijdveld uit den boze.

De frequentie band is voor de 2.4 Mhz zenders en ontvangers pressies hetzelfde als de WiFi verbinding. Beide hoppen over de band totdat ze gelokt zijn met een ontvanger c.q. tegen partij. Daarna is er minder kans op storing.

mmm 2.4 mhz daar heb je wel hele grote antennes voor nodig. Ik geloof dat je 2.4 Ghz bedoelt :)
Maar bleutooth, ant(+) en nog een zooi interconnected devices zitten op de 2.4 ghz. En vergeet ook niet de n*2.4 ghz als mogelijke stoorbron.

Ja ik weet dat op diverse grote evenementen ook op deze manier gewerkt wordt. Voorzover ik weet bestaan daar geen bezwaren tegen.
F5J is ook niet de enige klasse waarin men op 2,4GHz vliegt :rolleyes:

Maar dit is allemaal toekomstmuziek, wij werken met prettig lage inschrijfgelden en daardoor een wat kleiner budget voor al dit soort prachtige dingen. Digitale klok zoals bij Aerobtec hebben we al naar gekeken, is onbetaalbaar (voor ons)

Ik bedoelde inderdaad 2.4 GHz.

Zelf heb één keer last gehad van mijn mobieltje die voor huiselijk gebruik nog WiFi aan had staan. Gewoon in de jaszak maar op dat moment wel zoekende.

Het uitzetten van WiFi en bleutooth zou aan te raden zijn tijdens de wedstrijd. Dat geld natuurlijk ook voor laptops en tablets.

Nou sorry, dat ben ik niet met je eens. Er is voor diverse zenders bluetooth randapparatuur voorhanden, ik kan me niet voorstellen dat de grote fabrikanten dat zouden ontwikkelen en op de markt brengen als er problemen van zouden kunnen komen.

Back