Belgische club gezocht. De Condors ? of andere ?

Heb je het tegen mij?:D

ik denk et niet..
Maar anders, ik heb al een electro easyglider dus..
dat zit wel goed

Groeten
Jan

neej niet tegen jouw :) allez hopelijk tot volgend vliegseizoen.

ja toch een paar, zijn er 2 (gebroeders lenearts) die vliegen in wedstrijdverband. en dan nog wel een paar puur voor de fun ja... wat bij ons bijna iedere kerel heeft is een DLG en shockflyer dus ja. das wa vanalles bij ons.. alleen geen heli's. hebben ze zelfs niet voor indoor denk ik :)

Die discus 4.5m is zeker geen beginnerstoestel, het zit zo dat ik jaren geleden reeds met kleinere toestellen vloog.Dan ben ik overgestapt naar 1:1 zweven in Zoersel.
Heb nu terug de draad opgenomen en een nieuw toestel gebouwd die zijn maiden nog moet doen.
Speelde reeds met de gedachte om er een electro in te bouwen, maar dit toestel is echt zo mooi dat ik het niet over mijn hart kan krijgen de neus eraf te zagen.
Dus hoopte ik op een club zoals die van u waar men sleept en niet meewarig en arrogant opkijkt om een nieuw lid aan te nemen.(je weet wel wat of wie ik bedoel hé)

dan ben je bij ons aant juiste adres :)
wij kijken niet op mekaar neer. der is maar 1 iemand die ik niet kan uitstaan ;) maar kga de naam niet uitspreken want er zitten clubleden op t forum :)

Back