Bell 222 - UNI 40 mechaniek

Een kliene update.

Ik heb me even bezig gehouden met de NAV ACL lichten voor de Bell 222. Ik gebruik de ACL Pro van Modellflug-Beleuchtung und RC Beleuchtung von Optotronix. Deze werkt zeer mooi en je kunt kiezen tussen verschillende patronen. Met een stick / meerstanden schakelaar/ schuif kun je de lichten poort voor poort uit laten gaan. Dus van ACL naar Beacon naar NAV naar Landing laten aan gaan.

Bell%20222%20_26_.jpg

Hier een LED gesoldeert op een stukje rasterprint. Je moet goed opletten dat dit soort 3-chip en 4-chip Super Flux LED's snel soldeert. Ze kunnen niet goed tegen hitte.

Hier een filmpje van het complete systeem.
QkeOTmrehZs[/media] - Bell 222 - UNI 40 Mechaniek NAV ACL Lights

Groetjes Rob.

Laatst bewerkt door een moderator:
Verhuizing

Na 1,5 jaar stil te hebben gezeten. Hoop ik binnenkort weer verder te kunnen gaan met de Bell 222:rolling:. Na een verhuizing naar een nieuwbouwhuis, dus ook eindelijk een eigen hobby zolder, kunnen we weer verder :yes:.
Ben nu bezig om uit te denken hoe de servoless retracts te monteren. Deze komen niet in de sponsons, maar op een verlengde as.
Foto's komen nog.

Groetjes Rob.

Hoop ik niet, maar nu kan ik alles laten liggen en rustig aan verder werken. Er moeten nu vrij lastige dingen worden gedaan in de romp. Dit moet echt perfect zitten en werken anders zakt de heli door zijn poten. En dat willen we niet. Nog genoeg te doen voor dat we kunnen spuiten.

Gr. Rob.

Back