belt cp v2 upgrade

• Topicstarter Topicstarter jplglg
  • Startdatum Startdatum
J

jplglg

Guest
Hallo

Ik heb een probleem met mijn belt cp v2. ik heb een upgegrade head van aluminium maar nu duik ik op het volgende probleem de flybar is te dun ik krijg de paddles (houders) er niet meer op. wat moet ik hier aan doen? :confused::confused:hoop dat jullie mij kunnen helpen:cool:

Ja dat gaat niet de flybar zit al strak om zijn houder heen. dus een flybar met een groter diameter heeft geen zin. volgens mij gaat dat nooit passen zolang ik er naar gekeken heb in elkgeval.

Nee ik had deze heli op markt plaats gekocht nadat ik mijn oude had laten crachen door weinig ervaring. dus ik moet de houder van de flybar uitboren met een 1,5 millimeter boor gaat dat allemaal wel goed?? lijkt me vrij moeilijk om precies recht te boren. en daar bij vraag ik het me af of het setje uit honkong komt. volgens mij is het gewoon de upgrade set van esky. ik ben persoonlijk niet zoon fan als het op boren aan komt. omdat het met de helicopter wil je dat ie nog goed vliegt. precies recht door de houder heen boren. ik durf dat niet aan. heb je nog tips of zo ( ojah heb de heli nu niet bij dus kan nicks uitproberen. kan ik niet gewoon de paddels vast zetten met de iets te ruime paddel houder en dan met inbus schoevje goed vast draaien of gaat dat niet werken. Wil boren vermijden het lieft

Laatst bewerkt door een moderator:
Het gat is al geboord, dus als je hem gewoon recht in een bankschroef klemt oid, tussen 2 stukken schuim of iets anders(dat ze niet beschadigen) dan is het zo gedaan.. maare, je moet de paddels erop draaien.. en niet schuiven....

nee weet dat ik ze er niet op moet schuiven. nou ik zal me er dan wel aan wagen.8O

het is niet zo moeilijk, het is echt een minimaal verschil.

De setjes uit HK zien er vaak hetzelfde uit als de originele maar zijndat net niet, zie dit als een van de duidelijkste voorbeelden.

De enige manier is om deze uit te boren want ook de originele kunststof gaan niet op de metalen kop passen.

Het komt redelijk nauw maar in dit geval niet 100% zoals bij de feathering shaft of de hoofdas. maar met een 1,5 mm boor kun je weinig fout doen. let er wel op dat je voor het boren de imbus eruit draait.

Succes en groet.

Back