Belt CP V2 VS Storm 450 glass

heey,

Ik wil binnenkort een nieuwe heli gaan kopen en was van plan een belt cp v2 te kopen.
link

Toen zag ik de storm 450 voorbij komen en dat leek mij ook wel een leuke heli, vooral door de cnc rotorkop en staartrotor box.
link

heeft iemand tips, of gebruikerservaringen voor mij?
alvast bedankt:D

groetjes Joris

Laatst bewerkt:
Een tip is om te kijken wie er bij jou in de buurt heli's vliegt en wat ze vliegen.
Als je dezelfde heli koopt is dat namelijk altijd makkelijk omdat er meer mensen kennis van hebben.

Groet, Christian

Hoi,

Tsja wat zal ik zeggen... :

Ik weet niet of je een geoefende vlieger bent maar ik heb het onderstaande (goed om te beginnen denk ik)

Ik ben sinds kort begonnen met een E-sky belt CP.
Uiteindelijk gekozen voor dit model vanwege de kwaliteit/prijsverhouding (ik heb voor 200,- een complete set met computer trainer en een oefenkruis). Onderdelen zijn veel en goedkoop te krijgen. Specs zijn ook goed (om als beginner te kunnen beginnen); brushless motor, snaar aangedreven tail rotor enz.

Natuurlijk zijn er voor en tegenstanders (er zijn mensen die het geweldig vinden, ook die het goedkope prul vinden). Ik ben niet ontevreden, heb een koffer aangeschaft, extra batterij en een betere lader. Via marktplaats wat reserve onderdelen en een alu upgrade.

Ik ben nog niet gecrasht en het hoveren gaat aardig, wel wat werk na upgrade om alles weer redelijk stabiel te krijgen maar daar leer je juist van!

Er zijn veel meningen over waarmee te beginnen maar dit is voor mij een goede keuze geweest!
Voor meer info pb maar.

Succes,
Groetjes Indro

Koop een trex450 kloon dan ben je het beste af.
Zie

Storm 450
Tarot 450
KDS 450 c (v2)
GL 450 c (v2)
HK450 (v1)
Dragonsky 450 (v2)

En als je echt genoeg geld hebt koop je gewoon de TREX 450 van Align

Ik heb een GL450c op de kast staan maar ik vlieg altijd met HK450's
Deze kossen $33 kaal.

zie hobbyking.com of hobbydaddy.com

De belt-cp is hierbij onstabiel speelgoed en duur in onderdelen.
Ik heb deze weg al bewandeld en vlieg nu mijn tweede jaar.
Ben begonnen met een lama 4 en een belt-cp.
Het enige voordeel wat je hebt met een belt-cp is dat je zo goed leert hoveren dat je daarna elke heli kunt vliegen.

Laatst bewerkt:
Back