Ik heb van Cannonballs een Belt CPX overgenomen. HIj is goed aangekomen en netjes verpakt. Nog bedankt daarvoor.
Hier heb ik een setje blades voor nodig en een main gear.
Ik heb op v-nix.nl al een setje gevonden Afmetingen? voor 8.50
wooden-main-blade-ek4-0009r
Maar daarnaast verkopen ze ook nog
Main blade - EK4-0009 Afmeting 315 x 32.5 x 4.5 mm voor 7.50
Belt-CP Main Blade - EK4-0015 Afmeting: 315*32.5*4.5 voor 21 euro. Maar dat lijkt mij veel te duur.
Welke kan ik het beste kopen om te hoveren met een belt cpx? Of kan ik beter totaal andere bladen van align oid kopen? Kan ik ook grotere blades kopen? Zoja wat zijn daar de voor/nadelen van?
Hetzelfde geld eigenlijk voor de main gear. Ik heb gelezen dat het plastic van de belt vrij zacht is. Weet iemand of een gear van een beter materiaal/merk kan gebruiken die in mijn cpx past?
De gear waar het om gaat is deze: Main gear Esky
Voor 5,60 kan je er natuurlijk wel een paar van in slaan(lager zit er al in). Maar als er kwalitatief nog veel betere zijn heb ik dat liever. (afhankelijk van de prijs)
Hier heb ik een setje blades voor nodig en een main gear.
Ik heb op v-nix.nl al een setje gevonden Afmetingen? voor 8.50
wooden-main-blade-ek4-0009r

Maar daarnaast verkopen ze ook nog
Main blade - EK4-0009 Afmeting 315 x 32.5 x 4.5 mm voor 7.50
Belt-CP Main Blade - EK4-0015 Afmeting: 315*32.5*4.5 voor 21 euro. Maar dat lijkt mij veel te duur.
Welke kan ik het beste kopen om te hoveren met een belt cpx? Of kan ik beter totaal andere bladen van align oid kopen? Kan ik ook grotere blades kopen? Zoja wat zijn daar de voor/nadelen van?
Hetzelfde geld eigenlijk voor de main gear. Ik heb gelezen dat het plastic van de belt vrij zacht is. Weet iemand of een gear van een beter materiaal/merk kan gebruiken die in mijn cpx past?
De gear waar het om gaat is deze: Main gear Esky

Voor 5,60 kan je er natuurlijk wel een paar van in slaan(lager zit er al in). Maar als er kwalitatief nog veel betere zijn heb ik dat liever. (afhankelijk van de prijs)
Laatst bewerkt: